شناسهٔ خبر: 14374 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه:

فروش اقساطي و تحويل واحدهاي مسكن مهر کرمانشاه بالاتر از ميانگين كشوري

عبد اله بهادری در هفت ماهه سال جاري، كرمانشاه در بخش فروش اقساطي و تحويل واحدهاي مسكن مهر بالاتر از ميانگين كشوري قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، عبداله بهادري ضمن اشاره به تلاش همه اعضاي شوراي مسكن استان كرمانشاه، معاونت عمراني، فرمانداران شهرستانها و بانك مسكن اين استان گفت: اداره كل راه و شهرسازي در ارزيابي اخير توانسته رده اول كشوري را در اتمام عمليات نازك‌كاري واحدهاي مهر كشور به خود اختصاص دهد و اين در حالي است كه در بخش فروش اقساطي و تحويل واحدها از ميانگين كشوري بالاتر است.

بهادري تاكيد كرد: مطمئنا ميتوان با فراهم كردن شرايطي به منظور صدور پايان‌كارهاي باقي‌مانده و تسريع در صدور اسناد مالكيت اعياني، ميزان فروش اقساطي واحدها را با تحويل انها هم تراز كرد كه در صورت انجام اين مهم مطمئنا در ساير آيتم‌ها هم پيشتاز كشوري باشيم.

سرپرست مديريت مسكن و ساختمان استان هم در ادامه با اشاره به افتتاح ۲۴۴۴۲ واحد مسكن مهر در استان گفت: هفت ماهه سال جاري در كرمانشاه، اسلام آباد غرب، كنگاور، صحنه، جوانرود و هرسين هم ۴۴۸۴ واحد به متقاضيان تحويل خواهد شد.

وي افزود: در بخش خدمات روبنايي هم علاوه بر افتتاح ۳ باب مسجد، ۱۰ باب مدرسه، ۵ باب خانه بهداشت، ۲پروژه و يك كتابخانه، ۸ باب مسجد نيز با ميانگين ۴۰ درصد پيشرفت در حال ساخت است.