شناسهٔ خبر: 143828 - سرویس استان‌ها

احداث چهارمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرستان فردوس

افتتاح فردوس.jpg چهارمین مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهرستان فردوس با حضور استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خراسان جنوبی محمد اعتمادی مقدم سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فردوس در مراسم افتتاح فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیان در این شهرستان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و با زیربنای ۴۶۸۵ مترمربع در کیلومتر ۴۳ محور فردوس دیهوک احداث شده است.

وی اظهار کرد: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی کیان شامل نمازخانه، رستوران ،سرویس های بهداشتی ،فروشگاه، جایگاه سوخت و محوطه سازی است که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال احداث و زمینه اشتغال مستقیم ۲۰ نفر را فراهم آورده است.

اعتمادی مقدم، ادامه داد: با توجه به اینکه محور فردوس-دیهوک یکی از محورهای اصلی وپرتردد حوزه استحفاظی شهرستان فردوس است ، ایمنی این محور برای سلامت عبور و مرور کاربران جاده ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با بهره برداری از این مجتمع و خدمات متمرکز و مناسب آنها در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران و کاهش تصادفات بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود:جهت احداث رمپ‌های ورودی و خروجی و تابلوهای اطلاعاتی مجتمع ، ۱۲ میلیارد ریال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است.