شناسهٔ خبر: 14413 - سرویس استان‌ها

بازگشایی محورهای ارتباطی شهرستان دشتی در استان بوشهر

پل ارتباطی شهرستان دشتی مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر گفت: با فروکش کردن آب روخانه مند و تلاش راهداران اداره راه و شهرسازی شهرستان دشتي راه ارتباطی روستاهای کردلان و بن بید بخش شنبه و طسوج بازگشایی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره‌كل راه و شهرسازي استان بوشهر فرزاد رستمي گفت: راه ارتباطی روستای کردلان بخش شنبه و طسوج بر اثر شدت بارش‌ها در استان‌های بالادست و طغیان رودخانه مند از روز پنجشنبه هفته گذشته مسدود شده بود.

وی اضافه کرد: این محور دارای یک پل بزرگ دو منظوره است که ارتباط این روستا با مرکز بخش شنبه و طسوج را برقرار می‌کند که در مواقع بارندگی شدید در مناطق بالادست و بالا آمدن رودخانه مند بسته می‌شود.

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر ادامه داد: همچنین راه روستای بن بید بخش شنبه و طسوج نیز که از روستاهای سخت گذر و کوهستانی است بر اثر شدت بارش‌ها مسدود شده بود اکنون بازگشایی شده است.

وی یادآور شد: روستای بن بید نیز با ۲۵۰ نفر جمعیت در فاصله ۳۲ کیلومتری شنبه و ۹۵کیلومتری جنوب شرقی خورموج و در منطقه کوهستانی شهرستان دشتی واقع شده و شغل اکثر مردم کشاورزی و دامداری است.