شناسهٔ خبر: 144162 - سرویس استان‌ها

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی مطرح کرد؛

تلاش برای تقویت جایگاه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی در عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن

اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در نشست با مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان گفت: تلاش برای تقویت جایگاه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خراسان رضوی در عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در دستور کار و جز مواردی اولویت دار در برنامه اجرایی محسوب می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، وحید داعی رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان رضوی گفت: در تلاش هستیم با توجه به سخنان و حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی نسبت به تقویت جایگاه آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در ابر پروژه نهضت ملی مسکن در سطح استان از ظرفیت های کیفی و کمی این مرکز حداکثر استفاده را کسب کنیم.

رییس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان ادامه داد: آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با تخصص، دانش و اعتباری که دارد امین دولت و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی در ارتقاء کیفیت، افزایش ایمنی، کاهش هزینه و افزایش طول عمر مفید پروژه‌های عمرانی در کشور است و توانسته به عنوان یک مرجع قابل قبول نقش آفرینی ویژه‌ای در ارتقاء کیفیت پروژه‌ها داشته باشد.

در این جلسه کفاشی مدیر کل آزمایشگاه مکانیک خاک استان ضمن اعلام آمادگی، گزارش اجمالی از اقدامات صورت گرفته تا کنون را تشریح و از راهکارهای مدیر کل در پیشبرد و تسریع در فرایندها استقبال کرد.

مسکن کارکنان مشمول طرح نهضت ملی مسکن نیز یکی دیگر از موارد مطرح شده از سوی وی بود.

 مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک با اشاره به اینکه قریب به ۷۰ سال قدمت و اعتبار پشت نام شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است افزود: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک یک شرکت دانش بنیان، فناورانه و مردم پایه است و در طول این ۷۰ سال کمتر پروژه مهمی در کشور وجود دارد که شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در آن نقش آفرینی نداشته باشد.

گفتنی است در این جلسه منصوری معاون مسکن و ساختمان اداره کل و برخی روسای ستادی نیز شرکت داشتند.