شناسهٔ خبر: 144392 - سرویس استان‌ها

به منظور ساماندهی بازگشت زائران اربعین انجام شد؛

اعزام ۴۷ راهدار به همراه ۲۱دستگاه ماشین آلات راهداری زنجان به محورهای مرزی ایلام

راهداری زنجان رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان از اعزام تیم‌های راهداری به مرز مهران واستان ایلام خبر داد و افزود: به منظور تسریع در خدمات به زائرین، ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین راهداری به همراه ۴۷ نفر نیروی راهداری به استان ایلام و شهرستان مهران اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی( استان زنجان)، علی پیری، رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات شامل ۱۰ دستگاه کامیون ، ۱۱ دستگاه ماشین‌ سواری و کمک‌دار به همراه ۴۷ نفر از نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به محورهای مواصلاتی استان ایلام و شهرستان مهران اعزام شدند که راهداران اعزامی در تیم‌های خدمات‌رسان برای خدمات‌دهی بهتر به زائرین تا بازگشت کامل زوار اربعین در این پایانه مستقر خواهند بود.

وی اظهار کرد: در راستای خدمات مطلوب به زائرین اربعین حسینی(ع) پنج دستگاه خودرو سواری و تویوتا از ۲ شهریورماه راهی مرز شدند و گروه دوم شامل ۱۰ دستگاه کامیون، ۴ دستگاه تویوتا، یک دستگاه پژو و یک دستگاه پیکاپ به محورهای مواصلاتی ایلام و شهرستان مهران اعزام شدند.

پیری تصریح کرد: ماشین‌آلات و تیم‌ های اعزامی راهداری زنجان تا پایان اجرای طرح اربعین در مرز مهران مستقر هستند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

وی به تعداد ماشین‌آلات دپو شده در استان ایلام اشاره کرد و افزود: ۱۰ دستگاه کامیون، یک دستگاه سواری راهداری زنجان در اداره ماشین‌آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام دپو شده و ۹ دستگاه وانت تویوتا در پایانه مرزی مهران مشغول خدمت به زائرین اربعین حسینی (ع) است.

رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان افزود: همچنین تیم های خدمت‌رسان این اداره کل به صورت شبانه روزی در مرز مهران مستقر است تا نسبت به ارائه مطلوب خدمات به زائران و برای رفع مشکلات احتمالی اقدام کنند.