شناسهٔ خبر: 144787 - سرویس استان‌ها

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی اتوبوس استان چهارمحال وبختیاری جهت اعزام به مشهد

آمادگی ناوگان حمل ونقل عمومی اتوبوس استان چهارمحال وبختیاری به مشهد رئیس اداره حمل و نقل مسافر چهارمحال و بختیاری گفت: درخواست ناوگان برای سفر به مشهد از ۲۰ تا ۲۸شهریور است که به محض بازگشت کلیه زائران از عراق خطوط داخلی باز می‌شوند و مشکلی در جابه‌جایی زائران نخواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری) اصغر رحیمی، رئیس اداره حمل و نقل مسافر گفت: معمولا در ایام پایانی ماه صفر وشهادت امام رضا علیه السلام زائران از استان راهی خراسان می‌شوند ازآنجایی که ۹۰ درصد این سفرها با کاروان و به صورت دربستی انجام می‌شود مشکلی در تامین ناوگان برای زائران نداریم.
رئیس اداره حمل و نقل مسافر چهارمحال و بختیاری افزود: درخواست ناوگان برای سفر به مشهد از ۲۰ تا ۲۸شهریور است که به محض بازگشت کلیه زائران از عراق خطوط داخلی باز می‌شوند و مشکلی در جابه‌جایی زائران نخواهیم داشت.وی ادامه داد: کاروانی بودن سفرها سبب می‌شود که بلیتی فروخته نشود و هزینه اتوبوس دربستی حساب می‌شود.

رحیمی در پایان گفت: فعلا افزایش قیمتی برای نرخ بلیت اتوبوس به مشهد مقدس اعلام نشده است و مبلغ طبق قبل یعنی ۴۴۳ هزار تومان برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره و ۲۷۰ تومان برای هر نفر در اتوبوس ۴۴ نفره حساب می‌شود.