شناسهٔ خبر: 145021 - سرویس استان‌ها

رییس مرکز مدیریت راه های استان خبر داد؛

افزایش تردد در محورهای زنجان همزمان با پایان تعطیلات تابستانی

راهداری زنجان رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از افزایش محسوس تردد در محورهای مواصلاتی استان در روزهای پایانی تابستان خبر داد .

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهر سازی( استان زنجان)، محمد محمدی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: هرساله در ماه شهریور با توجه به پایان تعطیلات تابستان، شاهد افزایش ترددها در راه‌های استان هستیم.

وی عنوان کرد: در ۲۰ روز ابتدای شهریور ماه بیش از ۲.۳میلیون تردد در سطح راه‌های استان ثبت شده است.

محمدی افزود: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته که بیشترین ترددها شامل تردد خودروهای سواری و ناوگان‌های عمومی می‌شود.

وی با اشاره به این مطلب که تردد در محورهای استان به صورت محسوس افزایش یافته است، گفت: آزادراه زنجان_تبریز، زنجان _ قزوین و جاده قدیم زنجان_طارم بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

محمدی در ادامه تصریح کرد: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در روز ۲۲ شهریور و همچنین روزهای پایانی شهریور این احتمال وجود دارد که با پیک تردد در محورهای مواصلاتی استان روبه رو شویم.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان عنوان کرد: روز گذشته تعداد تردد در ورودی ها ۶ درصد افزایش و تعداد تردد در خروجی‌ها ۶ درصد کاهش داشته که این نشان می‌دهد زنجان به عنوان یکی از مقاصد سفر مطرح است.

محمدی بیان کرد: کارگاه‌های جاده‌ای جهت سهولت تردد و کاهش مخاطرات تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند.

وی در توصیه به مردم تاکید کرد: خانواده‌ها مدیریت سفر را لحاظ کنند و بازگشت خود را به لحظات آخر موکول نکنند تا در رانندگی با شتاب و خستگی مشکلی ایجاد نشود و در صورت بروز مشکل با شماره ۱۴۱ تماس بگیرند.