شناسهٔ خبر: 145363 - سرویس ریلی

اختصاص ۲۳ هزار صندلی در راه‌آهن منطقه آذربایجان برای تسهیل جابه‌جایی مسافران مشهد

قطار مسافری مدیرکل راه‌آهن منطقه آذربایجان گفت: بیش از ۲۳ هزار صندلی برای تسهیل در جابه‌جایی زائران بارگاه رضوی ثامن‌الحجج حضرت امام رضا(ع) پیش‌بینی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمدرضا قربانی مدیر کل راه‌آهن منطقه آذربایجان ضمن تشریح عملکرد این اداره کل در ارایه خدمات به زائرین بارگاه رضوی ثامن‌الحجج حضرت امام رضا(ع) گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده، از ۱۶ لغایت ۳۱ شهریور ماه سال‌جاری حدود ۲۳ هزار و و ۵۰۰ صندلی برای تسهیل در سفر زائران بارگاه رضوی ثامن‌الحجج حضرت امام رضا(ع) پیش‌بینی شده است.

قربانی در باره اعزام قطارهای مناسبتی ۲۸ صفر افزود: اداره کل راه راه‌آهن منطقه آذربایجان امسال مانند سال‌های گذشته اقدام به برقراری قطارهای فوق‌العاده کرده و به طور متوسط تعداد ۲ رام قطاربه صورت روزانه در مسیر تبریز به مقصد مشهد مقدس و بالعکس را برای این ایام برنامه‌ریزی کرده است.

مدیر کل راه‌آهن منطقه آذربایجان اعلام کرد: تمهیدات لازم برای ارائه خدمات به مسافران و زائران در نظر گرفته شده و از تمام ظرفیت‌های این اداره کل برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین بارگاه رضوی حضرت امام رضا(ع) استفاده خواهیم کرد.

قربانی با تاکید بر اینکه افزایش سطح کیفی و رضایت‌مندی زائران در طول مسیر اداره کل راه‌آهن منطقه آذربایجان در دستور کار است، گفت: سامان‌دهی و نظافت واگن‌های مسافری و ایستگاه‌ها، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی در طول مسیر این اداره کل انجام‌شده است تا علاوه برافزایش رضایت‌مندی، زمینه افزایش جذب و ماندگاری مسافر فراهم شود.

مدیرکل راه‌آهن منطقه اذربایجان افزود: صددرصد ظرفیت ایجاد شده برای این ایام در اختیار مردم و هیات‌های مذهبی استان‌های آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی قرارگرفته است.