به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمانشاه) عمران قیاسی رییس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمانشاه گفت: طی ۵ ماهه سالجاری، ۷۲ هزار و ۵۵۸ تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان کرمانشاه پاسخگویی شده است.
وی گفت: کارشناسان مرکز مدیریت راهها به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات، شکایات و پیشنهادات هموطنان هستند و طی ۵ماهه سالجاری ۹ هزار و ۱۱۳ تماس را پاسخ داده اند.
قیاسی افزود: هموطنان می توانند کلیه شکایت خود را در حوزه راهداری، حمل و نقل مسافر و کالا با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها مطرح و با دریافت کد پیگیری در جریان اقدامات انجام شده قرار گیرند.
وی درباره شکایات ثبت شده در سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها طی ۵ ماهه گذشته گفت: در حوزه حمل و نقل کالا یک هزار و ۱۹۶ تماس، حمل و نقل مسافر ۲۴۱ تماس و حوزه راهداری ۷۱۰ تماس بوده است که این شکایات با ارجاع به حوزه های مختلف رسیدگی و پاسخ داده شده است.
قیاسی درباره بخش گویای سامانه ۱۴۱ گفت: این بخش از سامانه با شماره گیری ۱۴۱ به صورت گویا جهت راهنمایی هموطنان بصورت دائم بروز رسانی میشود و در این بخش از وضعیت آب و هوا، انسداد راهها، وضعیت جاده در محورهای کوهستانی، ترافیک موجود در محورهای مواصلاتی و... را به اطلاع تماس گیرنده می رساند.
وی افزود: طی ۵ ماهه گذشته، ۶۳ هزار و ۴۴۵ تماس با بخش گویای سامانه ۱۴۱ گرفته شده و هموطنان اطلاعات محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه را دریافت کرده اند.
رییس مرکز مدیریت راه های استان کرمانشاه در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های، پل ارتباطی کاربران جادهای با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه است و می توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق این سامانه اعلام کنند تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی و پاسخگویی اقدام شود.