شناسهٔ خبر: 145837 - سرویس استان‌ها

در راستای رشد و ارتقاء شرکت های دانش بنیان و ایده های فناورانه؛

جلسات هم اندیشی و مشاوره فنی – تخصصی در حوزه های راه – مسکن – شهرسازی برگزار می‌شود

جلسات هم اندیشی راه مسکن شهرسازی استان فارس در راستای رشد و ارتقاء شرکت های دانش بنیان و ایده های فناورانه جلسات هم اندیشی و مشاوره فنی – تخصصی در حوزه های راه – مسکن و شهرسازی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان فارس، پیرو تصمیم شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان فارس در راستای سیاست‌های کلی کشور در جهت توسعه اقتصاد (دانش بنیان) و ایجاد زیست بوم کارافرینی و با هدف ایجاد بستر رشد و پرورش ایده‌های فناورانه در حوزه‌های راه – مسکن و شهرسازی جلسات هم اندیشی با حضور نمایندگان ادارات سازمانهای مجموعه‌های راه و شهرسازی برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است شرکت‌های دانش بنیان و صاحبان ایده‌های فناورانه می‌توانند ضمن دریافت نیازهای فناورانه ادارات توانمندی و ایده‌های خود را با نمایندگان ادارات کل زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی مطرح کنند. 

گفتنی است این جلسات در مرکز رشد و نوآوری راه، مسکن و شهرسازی واقع در ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری استان فارس برگزار می‌شود. 

شایان ذکر است که نماینده اداره کل راه و شهرسازی ۴ مهرماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ پاسخگو است. همچنین ۱۸ مهرماه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، ۲۵ مهرماه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ۲ آبان‌ماه اداره کل فرودگاههای فارس، ۹ آبان‌ماه اداره کل هواشناسی فارس و ۱۶ آبان‌ماه اداره کل راه آهن فارس، ۲۳ آبان‌ماه اداره کل آزمایشگاه فنی مکانیک خاک استان فارس در محل مرکز رشد و نوآوری راه – مسکن و شهرسازی هستند.