شناسهٔ خبر: 146390 - سرویس استان‌ها

در راستای حذف نقطه حادثه خیز؛

پیشرفت تقاطع غیر همسطح شهید منصوری واقع در کنار گذر آران و بیدگل به ۶۰ درصد رسید

محسن قدیری/ اصفهان رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح شهید منصوری ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: با اجرای این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۲ این نقطه حادثه خیز از کمربندی شهر آران و بیدگل حذف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ محسن قدیری رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص وضعیت پروژه تقاطع غیر همسطح شهید منصوری اظهار کرد: این تقاطع غیرهمسطح در کنار گذر آران و بیدگل واقع شده است و شامل دو دهانه پل ۱۱ متری است.  

وی افزود: این پروژه دارای پیمانکار منتخب است و برای اجرای آن قراردادی به مبلغ بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده است.  

رئیس اداره نظارت بر ساخت راهها اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تقاطع غیر همسطح شهید منصوری دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است عنوان کرد: در حال حاضر سازه پل تکمیل شده است و عملیات اجرایی دیوار دستک‌ها به طول ۱۰ متر و ارتفاع ۶ متر در جریان است.  

وی خاطرنشان کرد: با تکمیل پل و راههای دسترسی بطول ۲.۵ کیلومتر بصورت رمپ و لوپ، به لطف خدا تا پایان سال ۱۴۰۲ این نقطه حادثه خیز از کمربندی شهر آران و بیدگل حذف می‌شود.