شناسهٔ خبر: 14645 - سرویس استان‌ها

بازديد استاندار بوشهر از دانشكده هنر و معماری

بازديد استاندار بوشهر از دانشكده هنر و معماري استاندار بوشهر از روند كاری دانشكده هنر و معماری واقع در بافت تاريخی بوشهر بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر در اين بازديد معاون عمراني استاندار و مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر و مديريت فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر و مسئولان دانشگاه استاندار را همراهي مي كردند.

استاندار بوشهر گفت: دانشكده هنر و معماري يكي از پروژه‌هاي مهم و اولويت‌دار ما است كه تلاش می‌کنیم هر چه زودتر به اتمام برسد.

مصطفی سالاري افزود: نظر ما اين بود كه اين پروژه هر چه زودتر آماده پذيرش دانشجو شود اما اين امر ميسر نشد و اميدواريم در آينده نزديك شاهد پذيرش دانشجو در دانشكده هنر و معماري باشيم .

فرزاد رستمی مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر نيز ضمن ارائه گزارش از روند اجرايي اين پروژه بيان كرد: ما به موقع درخواست‌هاي پيمانكار را اجابت كرديم و همكاران ما به ويژه در حوزه مديريت فني و اجرايي پيگيري‌هاي خوب و مستمري در اين خصوص داشته‌اند .

وی افزود: ما هم تلاش می کنیم اين پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد و شاهد حضور دانشجوهاي هنر و معماري در اين دانشكده باشيم.