شناسهٔ خبر: 147858 - سرویس استان‌ها

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان؛

واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان چادگان ویلایی (تک واحدی) ساخته می‌شود

شهاب ایمری رییس اداره راه وشهرسازی چادگان رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان چادگان به صورت تک‌واحدی و تک پلاکی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اصفهان؛ شهاب ایمری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان در خصوص وضعیت طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان تعداد ۱ هزار و ۲۶۶ نفر برای شهر چادگان و ۴۱۱ نفر برای شهر رزوه در سامانه ثبت نام کردند.     

وی افزود: با پالایش های بعمل آمده در مجموع تاکنون بیش از ۵۰۰ متقاضی نهضت ملی مسکن در ۲ شهر چادگان و رُزوه تایید و در سامانه به ثبت نهایی رسیده است.  

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چادگان بیان کرد: برای تامین زمین این طرح، در شهر چادگان ۵.۷ هکتار زمین دولتی داخل محدوده موجود بود و برای تامین مابقی اراضی مورد نیاز، شناسایی اراضی انجام که نهایتا الحاق ۲۲ هکتار زمین به شهر چادگان و ۱۰ هکتار به محدوده شهر رُزوه در انتظار بررسی است.  

وی خاطرنشان کرد: در صورت الحاق این اراضی، علاوه بر تامین زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، زمین مورد نیاز برای ۹۲ نفری که در طرح جوانی جمعیت در شهرهای چادگان و رُزوه ثبت نام کردند و متقاضیان بهزیستی و ... تامین می‌شود.  

ایمری عنوان کرد: واگذاری اراضی به متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهرستان چادگان بصورت تک‌واحدی و تک پلاکی انجام می‌شود.