شناسهٔ خبر: 14794 - سرویس استان‌ها

آماده‌باش كليه دستگاه‌های شورای حمل و نقل استان کرمانشاه در ايام اربعين حسينی

نشست در نشست شوراي حمل و نقل استان كرمانشاه مقرر شد كليه دستگاه‌هاي شوراي حمل و نقل استان در ايام اربعين حسيني به حالت آماده‌باش باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، عبداله بهادري مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه و رئیس شوراي حمل و نقل استان از همه دستگاه‌هاي اين شورا خواست تا پايان اربعين حسيني حجم بالاي تردد زوار را در محورهاي مواصلاتي استان پوشش دهند.

بهادري در ادامه گفت: ضمن استقرار تمامي گشت‌هاي راهداري در مسير مشخص شده پيمانكاران پروژه‌هاي فعال هم بايد تمام موارد ايمني را در محل فعاليت خود رعايت كنند.

مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در چهارمين نشست شوراي حمل و نقل استان ضمن اشاره به توجه و تاكيد مقام عالي وزارت به مصوبات و موارد مطرح در جلسات شوراي حمل و نقل استانها افزود: تعامل و هم‌فكري همه دستگاه‌هاي عضو مي‌تواند در انعكاس موارد ضروري به وزارتخانه موثر باشد و به راحتي با راه‌كارهاي مناسب، موانع و مشكلات احتمالي را مرتفع كرد.

در پايان اين نشست مصوب شد در جلسه مشترك بين اداره راه و شهرسازي استان با بنياد مسكن و بانك مسكن مشكلات مسكن مهر استان بررسي، تا در روند روبه رشد اين پروژه ملي استان كرمانشاه وقفه‌اي پيش نيايد.