شناسهٔ خبر: 14882 - سرویس استان‌ها

بازديد از پروژه‌های عمرانی شهرستان پاوه

عبداله بهادري مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه در سفر يك روزه از پروژه هاي عمراني سه حوزه فني اجرايي،راهسازي و راهداري در شهرستان پاوه بازديد كرد.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه، عبداله بهادري در اين سفر ضمن ملاقات با فرماندار شهرستان و تبادل نظر در مورد وضعيت پروژه هاي شهرستان،ابتدا بيمارستان ۶۴ تختخوابي اين حوزه را سركشي كرد.

بهادري ضمن تاييد پيشرفت ۷۹ درصد اين پروژه ها و ابراز رضايت از پیشرفت اجراي آن خاطر نشان كرد،مسائل  اعتباري مربوط به آن را به منظور تسریع اتمام آن،به اطلاع شخص استاندار خواهد رساند.

مدير كل راه و شهر سازي استان كرمانشاه پس از سركشي به راه اصلي پاوه به شمشیر هم بر اين موضوع تاييد كرد:با توجه به ترافيك عبوري بالاي اين مسير،حين اجراي پروژه به منظور ارتقای كيفيت از خشک بودن آسفالت اطمينان حاصل شود.

بهادري در ادامه،پس از سر كشي به بازارچه شوشمي،و براي روند اجراي پروژه آن،راه هاي روستايي اين حوزه را سركشي كرد.

وي در اين خصوص با توجه به توبو گرافي خشن و كوهستاني اين منطقه خواست در صورت لزوم براي ارتقاء سطح ايمني محور هاي و تعريض آن از ديوار حایل استفاده شود.

مهندس بهادري در اين بازديد با اشاره به تاكيد شخص وزیر به مهاجرت معكوس در روستا و اهميت سرعت بخشيدن به توسعه راه هاي روستايي براي تحقق اين هدف گفت:در شهرستان پاوه ۲۳۰ كيلومتر راه روستايي وجود دارد كه تا كنون ۱۹۰ كيلومتر آن آسفالت شده ،۱۰ كيلومتر از مسير هم تا پايان سال مالي جاري با اتمام خواهد رسيد و اين در حالي است كه مطالعات ۲۰ كيلومتر باقی مانده هم در دستور كار قرار گرفته است.