شناسهٔ خبر: 148903 - سرویس استان‌ها

بررسی روند اجرای طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی

آذربایجان غربی روند اجرایی طرح‌های مسکن در آذربایجان‌غربی با حضور مدیر منطقه شمال غرب سازمان ملی زمین مسکن بررسی و بر روند اجرای سریع این طرح‌ها تاکید شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)،  راستگو مدیر منطقه شمال غرب سازمان ملی زمین مسکن در پایش برنامه اجرایی از عملکرد درخشان استان در طرح نهضت ملی مسکن تقدیر و تشکر کرد.

 راستگو افزود: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در عملیات آماده سازی و ثبت پروژه های آماده سازی در سامانه سیام جز استانهای پیشرو بوده و روند عملیات اجرایی آماده سازی و تهیه طرحهای تفکیکی و آماده سازی بسیار مطلوب می باشد.

رییس اداره نظارت بر طرح‌های مسکن و بازآفرینی شهری در این بازدید گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در این استان با جدیت دنبال می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

تورج طیبی فر افزود: تاکنون اراضی مورد نیاز ساخت ۱۸۰ هزار واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی شناسایی و تامین شده است تا روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن با سرعت اجرایی گردد.

وی افزود: در بخش مساکن مهر نیز تنها ۶۳۶ واحد باقی مانده مسکن مهر در آذربایجان‌غربی است که این واحدها نیز تا پایان امسال تعیین و تکلیف می‌شوند.