شناسهٔ خبر: 14909 - سرویس وزارتی

در ادامه سفر به استان سمنان؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه احداث بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی‌شهر

بیمارستان ۸۵ تختخوابی مهدی شهر وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر به استان سمنان با حضور در شهرستان مهدی‌شهر از پروژه احداث بیمارستان ۸۵ تختخوابی این شهر بازدید کرد و در جریان پیشرفت ۶۴ درصدی آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ دکتر عباس آخوندی عصر امروز پنجشنبه پنجم آذرماه در ادامه سفر یک روزه خود به استان سمنان به شهرستان مهدی‌شهر رفت و از پروژه احداث بیمارستان ۸۵ تختخوابی این شهرستان دیدن کرد و در جریان جزئیات روند اجرای پروژه قرار گرفت.

به گفته پیمانکار شرکت سرمایه‌گذاری مسکن پروژه احداث بیمارستان ۸۵ تختخوابی شهرستان مهدی‌شهر از سال ۱۳۹۱ توسط شرکت فلات آسیا کلید خورد و به خاطر مشکلات ارزی تا مرحله فوندانسیون پیش رفت. در مناقصه سال ۱۳۹۳ شرکت سرمایه‌گذاری مسکن ادامه کار را بر عهده گرفت و تا به امروز پروژه پیشرفت ۶۴ درصدی دارد.

بیمارستان ۸۶ تختخوابی مهدی‌شهر هشت هزار و ۵۲۳ مترمربع زیربنا دارد و بااعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی هم‌اکنون درحال احداث است. این بیمارستان چهار طبقه تاکنون بیش از ۶۴ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای آن تاکنون ۶۲ میلیارد ریال هزینه شده است.

همچنین در بازدید میدانی کار اجرای نمای بیمارستان ۸۵ تختخوابی شهرستان مهدی‌شهر تمام شده است و به گفته مسئولان فنی٬ تاسیسات آن نیز در مرحله ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد./