به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(راهداری قزوین)، امیر علیپور گفت: این بازدیدها توسط کمیته مشترکی متشکل از نمایندگان راهداری و حمل و نقل جادهای، دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شرکت ملی پخش فراوردههای نفتی، دامپزشکی و ستاد اقامه نماز به طور دوره ای انجام می شود.
وی اضافه کرد: در بازدید از این مجتمعها بخشهای مختلف مجتمعها اعم از وضعیت نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمعها مورد نظارت و بازرسی قرار میگیرد .
علیپور ادامه داد: در حال حاضر ۳۸ باب مجتمع خدماتی رفاهی در طول راه های استان قزوین فعال هستند که ارتقای سطح ارائه خدمات به کاربران جادهای و مسافران در جهت افزایش ایمنی تردداز مهم ترین اهداف ایجاد آنها است.
معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین گفت: علاوه بر بازدیدهای مستمر از این مجتمع ها مسافران و کاربران جاده ای هم میتوانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها انتقادات و شکایات خود از خدمات مجتمع ها را به اداره کل راهداری حمل و نقل جادهای استان قزوین انعکاس دهند.
علیپور، رسیدگی به ۲۲۱ پرونده در کمیته مکان یابی مجتمع های خدماتی رفاهی، انجام ۱۳۶مورد مکان یابی احداث مجتمع ها، صدور ۶موافقت اصولی و تمدید ۴۱ موافقت اصولی را از دیگر اقدامات انجام شده در این معاونت در حوزه مجتمعهای خدماتی رفاهی طی هشت ماهه نخست امسال عنوان کرد.