شناسهٔ خبر: 152436 - سرویس هوایی

مدیر فرودگاه کرمانشاه خبر داد؛

افزایش پروازهای کرمانشاه در آینده نزدیک

بیاتی رییس فرودگاه کرمانشاه مدیر فرودگاه کرمانشاه از افزایش پروازها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ مجتبی بیاتی اظهار کرد: تعداد پروازها به ۱۵ عدد در هفته کاهش یافته و باتوجه به تقاضای بالای مردم، درحال حاضر با چالش کمبود پرواز مواجه هستیم.

وی از افزایش پروازها در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت تمام مدیران استانی پیگیر رونق مجدد پروازها هستیم و اعلام می‌کنیم که قابلیت برقراری ۵۰ پرواز بدنه متوسط در روز را داریم.

مدیر فرودگاه کرمانشاه گفت: تنها محدودیت پروازی فرودگاه کرمانشاه، مربوط به پروازهای شبانه و پروازهای پهن پیکر است، در غیر این صورت مشکلی بابت برقراری پروازها از جانب فرودگاه وجود ندارد.

بیاتی درخصوص آخرین وضعیت پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، گفت: پروژه از پیشرفت ۳۰ درصدی برخوردار است و امیدواریم تا آغاز بارش‌های زمستانی، آسفالت لایه اول سطوح پروازی انجام و آسفالت لایه دوم و سوم در سال آینده انجام شود.

وی با بیان اینکه پروژه بهسازی سطوح پروازی در تابستان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این عملیات با حمایت همه جانبه شرکت فرودگاه‌ها و مدیران استانی با سرعت مطلوبی درحال انجام است.