شناسهٔ خبر: 15323 - سرویس وزارتی

نقد و بررسی عملکرد پایگاه‌ خبری از نگاه مدیران‌کل استان‌ها

ديدگاه‌های مديران‌كل استان‌ها درباره عملكرد يك ساله پايگاه خبری وزارت راه و شهرسازی/ لزوم راه‌اندازی نمایندگی در استان‌ها

مدیرکل استانها نخستین سالگرد راه‌اندازی پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی بهانه‌ای شد تا بار دیگر زنگ تلفن همراه مدیران کل راه وشهرسازی استان‌ها به صدا در‌آید. اما این بار نوع گفت‌وگو ما با مدیران استانی کمی فرق داشت. بهانه‌مان نیز....

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، همیشه رسم بر این بود که در گفت‌‌وگو با مدیران‌کل استان‌ها، ضمن انعکاس اخبار مربوط به حوزه مسئولیت‌شان، به نقد و بررسی فعالیت‌های آنان در حوزه عمرانی می‌پرداختیم. مدیران‌کل استان‌ها نیز همیشه با روی باز درباره چگونگی شروع، اجرا و زمان بهره‌برداری پروژه‌ها سخن می‌گفتند. اما این بار پای صحبت آنان نشستیم تا خود را به نقد بگذاریم. از آنها پرسیدیم که پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی را در این یک‌سال چگونه دیدند؟ نوشتار زیر بازتاب نظرات، پیشنهادها و انتقادات قریب به اتفاق مدیران‌کل استان‌ها است که به این پرسش ما پاسخ گفتند.

  •   امیدوارم پايگاه خبري بزودی خبرگزاری شود

فرشید دستوان - مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان: اگر موجباتی فراهم شود تا پایگاه خبری به یک خبرگزاری رسمی در حوزه راه‌ها و شهرسازی تبدیل شود، بسیار مفید و تأثیرگذار خواهد بود. چون این رسانه قابلیت تبدیل به یک خبرگزاری را دارد. در حال حاضر نوع اخباری که در پایگاه به آن پرداخته می‌شود، منبع خوبی برای سایر رسانه‌های خبری است. پس چه بهتر که جایگاه آن هم ارتقا پیدا کند و از پايگاه خبری به خبرگزاری تبدیل شود. اما یک انتقادی هم به پایگاه خبری وارد است، البته بیشتر از این‌که این انتقاد متوجه شما باشد متوجه من و همكارانم است؛ بسیاری از اتفاقاتی که در حوزه راه و شهرسازی در استان‌ها رخ می‌دهد، با فاصله زمانی حدودا یک روز در پایگاه منتشر می‌شود که این مشکل را هم می‌توان با همفکری و تعامل بیشتر با روابط عمومی ادارات کل استان‌ها حل کرد.

محمد رودباری - مدیرکل راه و شهرسازی همدان: همین که در هفته یکی دوبار با استان ما تماس می‌گیرید و اخبار استان همدان را پیگیری می‌کنید، یک دنیا برای من و همکارانم در این اداره‌کل ارزش دارد. این که شما و همه همکارانتان تا این اندازه پیگیر اخبار استانی هستید جای تقدیر و تشکر دارد. وقتی تلاش همه همکاران وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور در پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی انعکاس می‌یابد، نشان از ارزشی است که شما برای کار قایل می‌شوید که به عقیده من موضوع بسیار مهمی است.

توحید اخلاقی - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی: وجود پایگاه خبری در وزارت راه و شهرسازی امر مبارکی است. هم در مورد ارتقای جایگاه اداره‌کل راه و شهرسازی  و هم در اجرای مأموریت‌های سازمانی به نحو احسن. بدون شک وجود این پایگاه مفید و مؤثر است البته باید ارتباط ادارات کل استانی و پایگاه خبری دو سویه باشد چرا که در یک‌سال گذشته این خبرنگاران پایگاه بودند که برای برقراری ارتباط اقدام کرده‌اند. سعی می‌کنیم در آینده  ما هم در برقراری این ارتباط سهیم باشیم.

  • ناب‌ترین خبرها‌ی عمرانی در پایگاه خبري

داریوش نصر - مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی: در عصر ارتباطات این مراکز خبری و به‌خصوص سایت‌های اینترنتی خبری هستند که بیشترین نقش را در امر اطلاع‌رسانی ایفا می‌کنند. پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بخش‌های وابسته به وزارتخانه است که در این مدت یک‌ساله عملکرد خوبی داشته است و در اطلاع‌رسانی چه درون سازمانی و چه برون سازمانی بسیار موفق بوده‌است. ما هر روز ناب‌ترین و به روزترین خبرهای مرتبط با حوزه کاری خودمان را از پایگاه خبري دریافت می‌کنیم.

همچنين یکی از داده‌ها و آیتم‌هایی که زمینه تحلیل‌های ما قرار می‌گیرد اخبار مندرج در پايگاه خبري است. حتی ورود این پایگاه به اخبار مجموعه فرو دستی ما که به نقل از مدیران شهرستان‌ها است هم برای ما جالب است. به خاطر یک سال تلاش موفقیت آمیز و پر قایده تان به شما و مجموعه همکارانتان خسته نباشید می‌گویم و از این همه تلاش و کوشش سپاسگزارم.

خلیل محبت‌خواه - مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل: اگر بخواهم عملکرد یک‌ساله پایگاه خبری را در یک جمله بیان کنم علاوه بر این‌‌که این عملکرد مثبت است باید بگویم در این اواخر بهتر هم شده است. یعنی هرچه کار پایگاه جلوتر می‌رود عملکر هم بهتر می‌شود. امیدوارم اخبار مربوط به برخی استان‌ها مثل استان اردبیل بیشتر از گذشته کار شود. بازتاب این عملکرد در شهرستان‌ها هم قابل تمجید است و اکثرا برای دریافت اخبار اگر هم به پرتال اداره‌کل استان مراجعه نکنند به پایگاه خبري مراجعه می‌کنند و این نتایج مثبتی برای ما داشته است. ان‌شالله همانطور که تا به حال هم بوده روز به روز عملکردتان بهتر شود.

  • لزوم راه‌اندازی نمایندگی در استان‌ها

سیدکمال‌الدین میرجعفریان - مدیرکل راه و شهرسازی ایلام: وزارت راه و شهرسازی یک وزارتخانه تأثیرگذار در همه زمینه‌های زندگی مردم است. حجم فعالیت پایگاه خبری این وزارتخانه باید بیشتر از این باشد. به نظر من با توجه به حجم کارهایی که در وزارتخانه انجام می‌شود، اطلاع رسانی لازم صورت نگرفته است. این وزارتخانه با این حجم خدماتی که ارائه می‌دهد باید بتواند همین مقدار خدمات هم دریافت کند، از آنجا که اطلاع‌رسانی لازم و درخور خدمات ارائه شده صورت نمی‌گیرد، نمی‌تواند خدمات لازم را دریافت کند. برای مثال در مجلس شورای اسلامی هنگام تصویب لایحه‌ای درباره وزارت راه و شهرسازی ممکن است حقی از وزارتخانه تضییع شود، بنابراین پايگاه خبري هرچقدر از لحاظ کمی و کیفی گسترده‌تر  شود، بهتر است. پیشنهادم این است که دفاتر پایگاه در استان‌ها فعال شود؛ در این صورت ادارات‌کل راه و شهرسازی در استان‌ها هم از این اقدام استقبال و حمایت می‌کنند.

محمدرضا اخوان‌عبداللهیان - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی: اخبار بسیار دلسوزانه، هوشمندانه و با صداقت کامل پوشش داده می‌شود. جا دارد از همه همکاران در پایگاه خبري تشکر کنم. به نظرم زحمات واقعی مسئولان وزارتخانه به‌خوبی اطلاع‌رسانی می‌شود. از تلاش‌ها و خدمات وزارتخانه تا انتقاداتی که برخی از مسئولان کشور نسبت به این وزارتخانه دارند بخوبی پوشش داده می‌شود. مهمترین شاخصه پایگاه خبری وزارتخانه نیز سلامت در اطلاع‌رسانی است. شاخصه دیگر، به‌روز بودن اخبار پایگاه است و سوم که از همه مهمتر است اینکه پایگاه تریبون برای مدیران‌کل است. فقط امیدوارم راهکاری اندیشیده شود تا با برنامه‌ریزی مناسب، تعامل بیشتری برای بازتاب اخبار استانی در پایگاه خبری بوجود آید. همچنین پیشنهاد می‌کنم پایگاه خبری در استان‌ها نیز نمایندگانی داشته باشد تا از این طریق اخبار استانی بهتر و سریع‌تر منتقل شود.

  • پیشرو در اطلاع‌رسانی

حجت‌الله غلامی - مدیرکل راه و شهرسازی اصفهان: ارتباطات عنصر مهمی در این عصر به‌شمار می‌رود چرا که اطلاع رسانی صریح و به‌هنگام به مخاطبان هدف، از جمله ارکان آن است. پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی نیز در این مهم با پیگیری‌ها و همکاری‌های مستمر توانسته‌است به لحاظ موقعیت این استان که در مرکز کشور واقع شده و چهار راه حمل و نقل و ترانزیت کشور محسوب می‌شود و اقدامات انجام شده در آن فراگیر بوده، حجم بسیار وسیعی از اخبار و اطلاعات و رخدادهای واقع در این استان را به بهترین وجه ممکن به سمع و نظر مخاطبان برساند و  در امر خطیر اطلاع‌رسانی پیشرو و به روز باشد. سالگرد تأسیس پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را به شما خبرنگاران زبده پایگاه تبریک می گویم و از انتقال فعالیت‌های انجام شده  این اداره‌کل در آن رسانه سپاسگزارم .

شعبانعلی خاوری - مدیرکل راه و شهرسازی گیلان: اولین سالگرد راه اندازي پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی را به همه دست‌اندرکاران این پایگاه تبریک می‌گویم. به‌حق حرکت بسیار نویی را در عرصه اطلاع‌رسانی اخبار وزارتخانه شروع کرده‌اید. امیدوارم این حرکت همچنان ادامه پیدا کند. مسئولیت شما در درج اخبار این وزارتخانه بسیار سنگین است. هرچند می‌دانم در انجام این خطیر نیز سربلند بیرون خواهید آمد.

عبدالله بهادری - مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه: در عصر حاضر بار اصلي تعامل موثر با مخاطب را، يك پايگاه خبري پويا می‌تواند بر دوش بكشد. امروز ضمن تقدير و تشكر از تمامي فعالان پايگاه اطلاع رساني در وزارت راه و شهرسازي ،تولد يكسالگي اين مهم و ارزشمند را تبريك می گویم.آنچه امروز در عملكرد اين مجموعه پر تلاش به چشم مي آيد،ضمن صحت اطلاعات منعكس شده،عينيت  و بروز بودن آن،گستردگي موضوعات و عمق پردازش به مطالب است. رسالت يك رسانه و پايگاه اطلاع رساني بي‌طرفي است و اين همان مهمي است كه علاوه بر پوشش نيازمندي‌هاي مردم جامعه به عنوان صاحبان اصلي نظام جمهوري اسلامي،خدمات صادقانه و خالصانه خادمان مردم هم در همه عرصه ها به تصوير مي كشد. در پايان براي همه فعالان عرصه ارتباطات نظام جمهوري اسلامي ايران آرزوي توفيق روز افزون دارم.

  • منبعی برای سایر رسانه‌ها

محسن بهشتی - معاون فنی عمرانی استاندار و مدیرکل سابق راه و شهرسازی قم: به دلیل گستردگی کارهایی که در وزارتخانه انجام می‌شود، لزوم ایجاد چنین پایگاهی احساس می‌شد. با تأسیس این پایگاه از نحوه طرح و اجرای مهمترین و بزرگترین پروژه‌های عمرانی(راهی یا شهری) وزارتخانه باخبر می‌شویم.

امیدوارم در ادامه کار، با تجربه بیشتری به راه خود ادامه دهید. به‌عنوان پیشنهاد نیز مایلم این را اضافه کنم که با رصد بیشتر اخبار استانی، می‌توانید از اخبار روستاها و شهرها در این حوزه باخبر شوید. زیرا ممکن است درج برخی از اخبار از نظر پایگاه خبری خیلی مهم نباشد اما همان اخبار برای روستانشینان و یا برای سرمایه‌گذاران استانی و فعالان اقتصادی بسیار با ارزش باشد. بنابراین تعامل و ارتباط بیشتر با مراکز استان‌ها، منجر به پوشش این اخبار می‌شود. البته باز هم تاکید می‌کنم این امر میسر نمی‌شود مگر با تعامل بیشتر.

در حال حاضر نیز به نظرم ۵۰ درصد اخبار و فعالیت‌های پایگاه خبري در زمینه انعکاس اخباری درباره تصویب طرح‌ها و پروژه‌های مختلف است و یا موضوعات مربوط به راهداری است. در حالیکه اخبار و اتفاقات مهمتری که مطالبات اجتماعی مردم نیز هست در استانها رخ می‌دهد که تنها با نگاه موشکافانه و دقیق خبرنگاران قابل رؤیت است. با این کار باعث می‌شوید که پایگاه خبري در فاصله بسیار کم تبدیل به منبع خبری مناسب برای بسیاری از رسانه‌های شنیداری و نوشتاری دیگر شود.

  • پایگاه صدای وزارتخانه شد

علی‌اصغر بدیعی‌مقدم - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی: از وقتی که این پایگاه راه افتاد بسیاری از ناگفته‌های مربوط به وزارتخانه در اینجا تبلور یافت و به نظرم پایگاه صدای وزارتخانه شد. البته به نظرم هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب خیلی فاصله داریم زیرا این چکیده فعالیت‌های وزارتخانه است. البته این امر هم نیازمند ساز و کاری است که یکی از آنها ایجاد انگیزه بهتر و بیشتر برای خبرنگاران است تا با فراغ خاطر به تولید اخبار وزارتخانه همت کنند.

اسماعیل صادقی - مدیرکل مسکن و شهرسازی استان سمنان: ضمن تشکر از زحمات شما باید اذعان کنم که کارکردتان بسیار عالی است. فقط در بخشی از موارد به‌نظرم کم توجهی شده است ازجمله در بخش مسکن مهر؛ شما می‌توانید در این بخش با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مسکن بخصوص مسکن مهر راهکارهایی ارائه دهید تا هرچه زودتر این مهم به پایان برسد، در حالیکه بیشتر اخبارتان مربوط به حوزه راهسازی و راهداری است. اگرچه آن بخش‌ها هم مهم است اما به نظرم جانب انصاف رعایت نشده است زیرا معتقدم مخاطبان شما یعنی مردم بیشتر با حوزه مسکن درگیر هستند تا موضوعات راه‌سازی.

  •   خبرنگاران در دسترس باشند

قاسم قاسمی - مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری: بسیار خوشحالم که تریبونی پیدا شده است تا مدیران استانی هم بتوانند در آنجا نظرات و فعالیت‌های مجموعه تحت نظرشان را ارائه کنند. از این که در پایگاه خبري جدا از اخبار مربوط به وزارتخانه، درباره موضوعات راهی و شهرسازی به صورت تخصصی و در قالب دیدگاه، مقاله و گزارش، بحث و گقت وگو می‌شود، نکته مثبت پایگاه خبری است. تنها نقد من به پایگاه، پیدا کردن خبرنگاران و همکاران پایگاه خبری در مواردی است که ما به آن‌ها نیاز داریم. اگر خطوط تلفن و راه‌های تماس با خبرنگاران را در سایت بگذارید بسيار عالی می‌شود.

  •  مدیران میانی فراموش نشوند

هوشنگ عشایری - مدیرکل راه و شهرسازی فارس: اعتقاد کلی من این است که هرچه تعداد رسانه‌های نوشتاری، دیداری و شنیداری در هر زمینه و تخصصی بیشتر و بیشتر شود، فرهنگ عمومی مردم بالاتر خواهد رفت و باعث آگاهی بیشتر شهروندان خواهد شد که این امر در راستای حفظ و ارتقای حقوق شهروندی است. از طرف دیگر پایگاه خبری در این مدت توانست با درج اخبار وزارت راه و شهرسازی بصورت حرفه‌ای اعتبار ویژه‌ای به نحوه انعکاس فعالیت‌های وزارتخانه ببخشد. از نکات مثبت دیگر پایگاه، ارتباط بسیار خوب با استان‌ها بخصوص مدیران‌کل استانی است. بطوری که بسیاری از مدیران استانی از این که فعالیت‌هایشان بصورت روزانه یا هفتگی از سوی پایگاه رصد می‌شود انگیزه بیشتری برای به سرانجام رساندن طرح‌ها و پروژه‌ها پیدا کرده‌اند. تنها نکته‌ای که به گمانم در پایگاه خبري کمتر به آن توجه شده‌است، ارتباط با سطوح میانی مدیران استانی است که امیدوارم با شروع سال دوم فعالیت پایگاه، به این مهم بیشتر توجه کنید.

حیدر نوروزی - مدیرکل راه و شهرسازی مازندران: من از عملکرد پایگاه خبری در این یک ساله بسیار راضی هستم. زحمات بسیاری در این مدت کشیدید که از همه کسانی که در این مسیر گام برداشتند، تشکر می‌کنم. اگر امکان داشته باشد ارتباطات گسترش پیدا کند و علاوه بر مدیرکل با زیرمجموعه‌ها هم ارتباط برقرار کنید تا اطلاع‌رسانی‌تان کامل شود.

  • سماجت در کسب خبر 

مجیدرضا نصرالله‌نژاد - مدیرکل راه و شهرسازی مرکزی: ضمن خسته نباشید به نظر من تنها ایرادی که از کار شما می‌توان گرفت، در زمینه عکس است، بیشتر عکس‌ها تکراری و یا تزیینی است. پیشنهاد من این است که از عکس‌های زنده و  پویاتری استفاده شود. عکس‌های بسیار خوبی می‌توان از مراحل اجرا و ساخت پروژه‌های راهی و شهرسازی استان‌ها  گرفت. به نظرم این امر هم تنها با حضور بیشتر و پیوسته خبرنگاران و عکاسان در حوزه‌های خبری استان‌ها میسر است.

غلامرضا رضایی - مدیرکل راه و شهرسازی یزد: ضمن تبریک به همه دست اندرکاران، قطعا وزارت راه با این گستردگی کار نیازمند اطلاع‌رسانی خوبی به مردم بود. من تشکر می‌کنم که با وجود عمر کم پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، توفیقات خوبی داشته‌اید. وجود این پایگاه با توجه به ابعاد کاری وزارتخانه لازم و ضروری بود و امیدوارم این نهال کاشته شده روز به روز بارورتر شده و ثمره‌ خوبی داشته باشد.

محمدصادق وجدی - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان: ضمن تبریک به شما، این پایگاه به دلیل خدمات‌رسانی در حوزه فعالیت‌های راه و شهرسازی نیازمند فنون روزنامه‌نگاری و علم ارتباطات است که در این پایگاه به چشم می‌خورد. من واقعا در بسیاری از مواقع از سماجت خبرنگاران این رسانه در کسب اطلاعات و جزئیات پروژه‌ها و اتفاقات تعجب کرده و در عین حال خوشحال می‌شوم. به اعتقاد من سنجیدن صحت یک مطلب کار سختی است که قطعا در تخصص شما است. اطلاع‌رسانی صحیح بدون شک مردم را امیدوار کرده و نقاط ضعف را نشان می‌دهد. انعکاس مشکلات و ارائه راهکارها از سوی اینگونه رسانه‌ها می‌تواند تأثیر مثبتی در عملکرد نهادهای مربوطه داشته باشد.

محمد ساردویی - مدیرکل راه و شهرسازی کرمان جنوبی: از زمانی که پایگاه خبری ایجاد شده است اخبار بهتر و سریعتر انعکاس می‌یابد. این مرکز دارای خبرنگارانی پیگیر و فعال در حوزه پروژه‌ها و حوادث است که از نقاط قوت آن به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنم برای هر استان به صورت مجزا باکس‌های خبررسانی و راه ارتباطی با پایگاه خبری ایجاد شود تا سرعت انتقال خبر و انتشار آنها نیز افزایش یابد. دسترسی مستقیم به پایگاه خبری از طریق سایت ادارات کل نیز اقدام دیگری است که می‌تواند در دسترسی آسان‌تر به این سایت انجام شود.

ایوب کردانجرکی - مدیرکل راه و شهرسازی ایرانشهر: عملکردتان خوب بوده‌است ولی پیشنهاد من این است که پروژه‌های شاخص را برجسته تر کنید. در هر استان پروژه‌های بزرگی در حوزه های مختلف مثل راه‌آهن، بندر یا جاده وجود دارد که دارای کارگاه‌های خیلی بزرگی است. این پروژه‌‌ها را برجسته‌تر کنید. بعضی از وزارتخانه‌ها پروژ‌های به این بزرگی ندارند اما اطلاع رسانی گسترده‌ای دارند.

مسعود مالکی - مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان: در یک سال اخیر که پایگاه خبری فعالیت خود را در وزارت راه و شهرسازی شروع کرده، تحول خوبی در زمینه اطلاع رسانی ایجاد شد و زمینه ای برای انگیزه کاری در بین مدیران استانی ایجاد شده‌است. مدیران استانی مشتاق شده‌اند تا هم عملکردشان را به اطلاع مردم برسانند و هم از فعالیت همدیگر باخبر شوند. آنچه مهم  است این که در این یک سال اخبار به‌موقع منتشر می‌شود و اطلاع رسانی لازم در زمان خودش صورت می‌گيرد. واقعا از شما متشکرم و امیدوارم فعالیت خوبی که همکاران پایگاه خبری وزارتخانه در این یک سال داشته‌اند تداوم پیدا کند.

فرزاد رستمی - مدیرکل راه و شهرسازی بوشهر: انصافا کارتان خوب است چون روزانه من پايگاه خبري را نگاه می‌کنم و نه فقط خبرهای استان ما بلکه  استان‌هاي دیگر را هم پیگیری می‌کنم. پیشنهاد من این است که در خبرهای مربوط به دكتر آخوندي و سخنان ایشان رئوس مطالب مطرح شده را بطور مجزا و کاربردی به عنوان سیاست‌های کلی وزارتخانه کار کنید که برای ما مدیران استانی بسیار مفید است. از صمیم قلب به شما خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در ادامه مسیر همچون یک سال گذشته موفق باشید.

ابوالفضل باقرنیا - مدیرکل راه و شهرسازی البرز: از وقتی پایگاه خبری وزارتخانه راه افتاده‌ است خیلی خوب شده و اخبار به‌موقع به خبرگزاری‌ها می‌رسد. ضمنا ما هم در مورد اینکه اخبار صحیح به دست مردم برسد خیالمان راحت است که جای تقدیر و تشکر دارد. ان شاءالله که به همین ترتیب ادامه مسیر بدهید و عملکردتان روز به روز بهتر شود.

مهدی جعفری - مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی: در عصر کنونی که اطلاع رسانی سریع و مطلوب به مخاطبان از اهمیت بسزایی برخورداراست راه اندازی پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی توانسته جایگاه خوبی را در عرصه اطلاع رسانی از آن خود کند. لذا برنامه ریزی و فعالیت پایگاه خبری در راستای سیاست‌های وزارت راه وشهرسازی و شخص وزیر و تاکیدات ایشان بر احقاق حقوق شهروندی و دسترسی آسان و آزادشهروندان به اطلاعات، آمار و اقدامات وزارتخانه و شرکت ها و سازمان های وابسته درنهایت می‌تواند موجب رضایتمندی و خرسندی هم‌میهنان عزیز را به همراه داشته باشد که این امر هدف اصلی دولت تدبیر و امید نیز هست. بدین منظور اینجانب ضمن عرض تبریک سالروز تشکیل و راه اندازی پایگاه خبری، برای تمامی همکاران و دست‌اندرکاران این حوزه آرزوی توفیق و سلامتی روزافزون دارم.