شناسهٔ خبر: 15330 - سرویس استان‌ها

بارش برف، کل استان کرمانشاه را سفیدپوش کرد

برف روبی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در پی بارش‌های ۲۲ ساعت گذشته سراسر استان کرمانشاه سفیدپوش شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه، عبداله بهادری با اشاره به شروع بارش‌ها از نیمه شب گذشته، گفت: ارتفاع برف در حال حاضر در بسیاری شهرستان‌های استان به بیش از ۲۰ سانتیمتر رسیده است.

بهادری گفت: عمده بارش‌ها در حوزه شهرستان‌های سنقر، کنگاور و هرسین بوده و ارتفاع برف در این شهرستانها به ۲۰ سانتیمتر هم گزارش شده و کماکان ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با اشاره به استقرار ۴۴۳ نیروی راهدار در ۴۳ راهدارخانه در سطح استان، افزود: در حال حاضر عوامل راهداری راه‌های استان را تحت پوشش دارند و بیشتر در گردنه‌های برف گیر مستقر هستند.

وی در ادامه گفت: اولویت راهداری بازگشایی راه‌های اصلی است و در کمترین زمان ممکن مشکلات احتمالی  راه‌های روستایی هم مرتفع خواهد شد.

بهادری افزود: در محورهای گیلانغرب و اسلام آباد هم راهداران ضمن برف روبی و پاکسازی مسیر با اسکان بیش از ۱۲۰ زائر و پذیرایی از آنان آماده خدمت هستند.

بهادری در پایان ابراز خوشحالی کرد که حتی محورهای گرمسیری استان در قصرشیرین هم پس از سالها از بارش این نعمت الهی بهره‌مند شدند.