به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، جلسه پیگیری شاخصههای ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ اداره کل راه و شهرسازی خوزستان به دعوت اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی در سالن جلسات ساختمان شماره یک با حضور کلیه اعضا برگزار شد.
این نشست با حضور ابوذر رضایی، معاون توسعه و منابع ، سید سروش نوروزی، رئیس اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی، عبدالحسین رسنپور جادری، رئیس اداره رفاه، عادل باوی رئیس اداره اموال، محسن محمودزاده رئیس اداره آمار، فناوری اطلاعات و ارتباطات، میثم قنبری رئیس اداره برنامه، بودجه، جذب سرمایه و تجهیز منابع، امید زمانی، رئیس اداره ارتباطات اطلاع رسانی و با هدف ارائه گزارش اقدامات و عملکرد هریک از ادارات برگزار شد.
سید سروش نوروزی، رئیس اداره بازرسی ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی در ابتدای نشست با اشاره به اهمیت برگزاری مستمر و پیوسته این جلسات اظهار داشت: ارزیابی عملکرد دستگاهها باعث ارتقای کیفیت خدمات و بالا رفتن سطح ارائه خدمات و رضایتمندی ذینفعان و شهروندان میشود.
وی افزود: همه کارکنان باید تلاش کنند که بر اساس شاخصهای عمومی و اختصاصی ابلاغی کیفیت خدمات را افزایش دهند و میزان رضایتمندی مراجعان را افزایش دهند.
نوروزی با بیان اینکه مقوله ارزیابی عملکرد و بررسی نحوه فعالیت سالیانه هر دستگاه و یا سیستم فعال می تواند منجر به ایجاد رقابت، افزایش کارایی نیروی انسانی و همچنین پویایی مجموعه شود،تاکید کرد: تهیه نقشه راه، تدوین برنامه جامع و هدف گذاری نقاط دستیابی با توجه به اتکا به نیروی انسانی کارآمد و موثر در اجرای ماموریتهای تعریف شده دستگاه، امکان ارزیابی ها را آسان و نتایج حاصله را قابل قبول می کند.
وی ادامه داد: اداره کل راه و شهرسازی استان در راستای دستیابی به اهداف ماموریت هایی محوله، اقدامات فنی و اساسی را انجام داده است و این مهم نشان دهنده انتخاب صحیح مسیر و پایبندی به فرایندهاست.
در ادامه این نشست هر یک از رؤسای ادارات برنامهها و عملکرد خود را بر اساس شاخصهای ابلاغی در سال جاری تشریح کردند.