به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، مسعود بیات منش مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان با اشاره به برنامه دولت و فعال شدن ظرفیت بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ گفت: ساکنان متصرف زمینهای دولتی در سکونتگاههای غیر رسمی پس از ثبت نام در سامانه تسهیلات بافت فرسوده به آدرس facility. udre. ir میبایست با به همراه داشتن مدارک ملکی و هویتی و قبض آب و برق به ادارات راه و شهرسازی شهرستان مربوطه مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: صدور سند برای زمینهایی ممکن است که قبل از فروردین سال ۱۳۹۴ ساخت و ساز در آنها انجام شده است.
بیات منش این موضوع را در راستای امکان صدور پروانه و پایان کار نوسازی و بهسازی محلات هدف سکونتگاهی با هدف افزایش استحکام بناهای تازه تاسیس شده، ایجاد حس تعلق و در نهایت افزایش کیفیت زندگی ساکنان محلات عنوان کرد.