شناسهٔ خبر: 15553 - سرویس وزارتی

در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و ۴ عضو کمیسیون عمران مجلس از پایگاه خبری عنوان شد:

پایگاه خبری پیام مسئولان وزارت راه را به دولت و مردم می‌رساند/ ارتقاء امر اطلاع‌رسانی با حمایت‌های بیشتر از پایگاه خبری/ لزوم توجه به موضوع آسیب‌‌شناسی در انجام پروژه‌ها

بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس از پایگاه خبری معاون پارلمانی وزیر راه و شهرسازی و ۴ عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پایگاه خبری این وزارتخانه دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی٬ منصور آرامی سخنگو٬ علی نعمت چهاردولی عضو هیأت رئیسه٬ سید احسن علوی و سید بهلول حسینی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با همراهی علیرضا محفوظی معاون امور مجلس وزیر راه و شهرسازی از پایگاه خبری این وزارتخانه بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند پوشش و اطلاع‌رسانی اخبار قرار گرفتند.

در جریان این بازدید منصور آرامی سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: ساخت و بهره‌برداری بسیاری از پروژه‌های عمرانی در استان‌ها به دلیل کمبود منابع مالی به تاخیر افتاده‌اند. در حالی که با تشویق سرمایه‌گذاران محلی می‌توان بسیاری از این پروژه‌ها را به سر و سامان رساند. 

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، قشم، حاجی‌آباد و بندرخمیر در ادامه به ضرورت اطلاع رسانی در این خصوص اشاره کرد و افزود: برای مثال پایگاه خبری وزارت راه به عنوان منبع خبری معتبر و موثق کمک بسیاری در این راه می‌تواند انجام دهد. همان‌طور که تاکنون نیز با انتشار اخبار این حوزه در قالب گفتگو، گزارش و یادداشت موفق به این کار شده‌است.

همچنین نعمت چهاردولی با بر شمردن محاسن تمرکز اخبار حوزه راه و شهرسازی در یک مرجع رسمی اطلاع‌رسانی گفت: یکپارچه‌سازی اخبار حوزه راه و شهرسازی اثر بسیار مثبتی در دوری از نگاه جزیره‌ای به بخش‌های مختلف وزارتخانه دارد٬ ضمن آنکه اطلاع‌رسانی دقیق، صرفه‌جویی وقت و هزینه را در پی دارد. پایگاه خبری پیام٬ مشکلات٬ نگرانی‌ها و توصیه‌های مسئولان وزارت راه و شهرسازی را به مردم٬ دولت و سایر دستگاه‌های مرتبط منتقل می‌کند.

سید احسن علوی نیز اعلام کرد: معتقدم پایگاه خبری در کنار اطلاع رسانی خدمات باید آسیب‌‌شناسی نیز از کارها و اقدامات وزارت راه و شهرسازی انجام دهد تا مردم در جریان علت پروژه‌هایی که به نقطه هدف نرسیدند قرار گیرند چون این کار باعث دلگرمی مردم می‌شود.

همچنین سید بهلول حسینی اظهار کرد: امیدوارم با حمایت‌های بیشتر هم از سوی نمایندگان مجلس و هم از سوی مسئولان از پایگاه خبری٬ اطلاع‌رسانی به موقع در زمینه‌های مختلف راه و شهرسازی تقویت شود چون این مسئله رضایتمندی مردم را از خدمات وزارت راه و شهرسازی در پی دارد./