شناسهٔ خبر: 15577 - سرویس مسکن و شهرسازی

خندان‌دل در گفتگو با پایگاه خبری:

هیچگونه مماشاتی با زمین‌خواران پذیرفتنی نیست/ تشکیل کارگروه‌های استانی مبارزه با زمین‌خواری به ریاست استانداران

هوشنگ خندان دل معاون وزیر کشور با اعلام تشکیل کارگروه‌های استانی مبارزه با زمین خواری به ریاست استانداران تاکید کرد: در بازدیدهای استانی و طی نشست‌هایی که در رابطه با این موضوعات و تخلفات در استان‌های مختلف تشکیل شده این موضوع را از نزدیک رصد می‌کنیم و با هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه برخورد می‌شود و هیچگونه مماشاتی با این موضوعات مهم پذیرفتنی نیست.

هوشنگ خندان‌دل در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره اقدامات و پیگیری‌های وزارت کشور در رابطه با پدیده‌های زمین‌خواری در کل کشور گفت: مقابله با زمین‌خواری و جلوگیری از تغییر غیرقانونی کاربری اراضی جزو سیاست‌های اصلی وزارت کشور و وزارت راه و شهرسازی است که در قالب بخشنامه‌های متعدد به استانداران و معاونان عمرانی استان‌های سراسر کشور ابلاغ می‌شود.

معاون مدیریت توسعه شهری و روستایی وزارت کشور افزود: استانداران و معاونان عمرانی استان‌ها در راس کارگروه‌هایی قرار دارند که موضوع زمین‌خواری‌ها را به طور مجدانه پیگیری می‌کنند.

معاون وزیر کشور ادامه داد: در بازدیدهای استانی و طی نشست‌هایی که در رابطه با این موضوعات و تخلفات در استان‌های مختلف تشکیل شده این موضوع را از نزدیک رصد می‌کنیم و با هرگونه سهل‌انگاری در این زمینه برخورد می‌شود و هیچگونه مماشاتی با این موضوعات مهم پذیرفتنی نیست.

خندان‌دل تاکید کرد: موضوع تخلفات و تغییرکاربری‌ها به جد توسط وزارت کشور دنبال می شود و نتایج آن نیز به تدریج به اطلاع عموم خواهد رسید. /