شناسهٔ خبر: 155943 - سرویس بنادر و دریانوردی

تعهدات اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) ۱۰۰درصد محقق شد

بندر امام خمینی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با هدف عمل به تعهدات خود در حوزه اشتغال طی ۹ ماهه سال جاری با جذب و به کارگیری ۷۰۰ نفر نیروی کار، موفق به تحقق صد درصدی تعهدات در حوزه ایجاد اشتغال پایدار شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان،  ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) با هدف عمل به تعهدات خود در حوزه اشتغال طی ۹ ماهه سال جاری با جذب و به کارگیری ۷۰۰ نفر نیروی کار، موفق به تحقق صد درصدی تعهدات در حوزه ایجاد اشتغال پایدار شده است،  اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به منظور عمل به مصوبات شورای عالی اشتغال و تحقق شغل پایدار در دولت سیزدهم طی ۹ ماهه سال جاری صد در صد تعهدات خود را محقق کرده است.

 وی افزود: این حجم اشتغال به واسطه عملیات اجرایی و بهره برداری از پروژه های بخش دولتی و سرمایه گذاری بخش خصوصی در این بندر بزرگ تجاری فراهم شده است.

گرایلو اظهار کرد: این تعداد افراد بر اساس فرآیند و با بهره‌گیری از سامانه کار و اشتغال مناطق با اولویت افراد دارای تحصیلات تخصصی و تجارب کاری مرتبط در شرکت های فعال منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) جذب و به کار گرفته شده اند.

یادآور می‌شود بالغ بر ۱۱ هزار نفر نیروی کار در شرکت‌های بخش خصوصی با موضوع خدماتی، صنعتی، تولیدی و نظارتی در این مجتمع بزرگ بندری مشغول به کار هستند.