شناسهٔ خبر: 15726 - سرویس استان‌ها

با حضور معاون وزير راه و شهرسازی؛

مديركل راه و شهرسازی لارستان معرفی شد

لارستان مدیركل جدید راه و شهرسازی لارستان طی مراسمی با حضور سیدسعید سیدعلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهر سازی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی لارستان، طی مراسمی با حضور دکتر جعفر پور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، سید سعید سید علایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت راه و شهرسازی، مهندس رضاییان معاون عمرانی استانداری فارس، مهندس داریوش نصر مدیرکل آذربایجان غربی، نجیب‌زاده فرماندار ویژه لارستان و جمعی از مدیران و مسئولان، آیین تقدیر و تكریم از داریوش نصر و معارفه محمدرضا باقری فرد مدیر كل جدید راه و شهرسازی لارستان صبح امروز پنجشنبه ۲۶ آذر ماه در سالن آمفی تئاتر این اداره کل برگزار شد.

طی این جلسه جعفر پور، سید علایی، رضاییان، نجیب زاده ،نصر و باقری فرد به ایراد سخنانی پرداختند.

سید علایی ضمن تبریک به مناسبت هفته راهداری، حمل و نقل و رانندگان عنوان داشت: منطقه لارستان به دلیل داشتن ثروت‌های اجتماعی فرهنگی و شبکه قوی تجاری آینده درخشانی پیش رو خواهد داشت و با توجه به علاقه بخش خصوصی به سرمایه گذاری در این منطقه امیدوار به پیشرفت آن هستیم.

وی ضمن تشکر از خدمات سه ساله مهندس نصر عنوان داشت: ما شاهد خدمت‌های بی منت و تلاش شبانه روزی ایشان بوده‌ایم و همچنین ضمن تبریک به مهندس باقری فرد عنوان داشت: سوابق ایشان در وزارت راه و شهرسازی بسیار درخشان است و امیدواریم با حمایت‌های جناب افشاری استاندار محترم فارس و استفاده از پتانسیل‌های موجود در اداره کل نهایت تلاش را در راستای خدمت به منطقه به کار گیرند و دو نکته مجاهدت و مراقبت را در نظر داشته باشند.

در پایان این جلسه از خدمات داریوش نصر با اهدای لوح تقدیر از سوی وزیر راه و شهر سازی و روسای ادارات قدردانی به عمل آمد و محمد رضا باقری فرد به سمت مدیركل جدید این دستگاه اجرایی منصوب و معرفی شد.

گفتنی است محمد رضا باقری فرد پیش از این عضو جاد سازندگی استان کهگیلویه و بویر احمد، شهردار باشت، شهردار گچساران، مدیر جاده کمربندی شیراز، مدیر کل مسکن و شهر سازی استان بوشهر و هرمزگان، رئیس هیات مدیره شهر جدید عالی شهر بوشهر و شهر جدید علوی، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهر های جدید کشور و مشاور معاون وزیر راه و شهر سازی و عضو هیات مدیره شرکت عمران صدرا بوده است./