شناسهٔ خبر: 157407 - سرویس ریلی

برگزاری کارگاه آموزشی برای ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای اداری

شرکت راه آهن مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات شرکت راه آهن از برگزاری کارگاه آموزشی برای ایجاد وحدت رویه در فرآیندهای اداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت راه‌آهن، صالح سرحدی مدیرکل منابع انسانی و تشکیلات شرکت راه آهن گفت: با توجه به اهمیت مسائل مربوط به نیروی انسانی، برای ارتقا سطح دانش رؤسا و مسئولین امور اداری ادارات کل ۲۱ گانه مناطق راه آهن و ایجاد وحدت رویه در فرایندهای اداری بین ستاد و مناطق، کارگاه آموزشی مرتبط با این موضوعات برگزار شد.

سرحدی افزود: این دوره آموزشی ۴ ساعته، با حضور معاونین اداره کل منابع انسانی و تشکیلات به صورت حضوری و رؤسا و مسئولین امور اداری ادارات کل مناطق راه آهن به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گفته سرحدی، در این کارگاه آموزشی موضوعات اداری از قبیل احکام کارگزینی، نحوه تایید کارکرد کارکنان، انواع مرخصی و ماموریت های اداری، نحوه محاسبه سوابق کارکنان برای بازنشستگی و… توسط معاونین این اداره کل برای مسئولین ادارات منابع انسانی و رفاه مناطق شرکت راه آهن تبیین و تشریح شد و در پایان به پرسش‌ها و ابهامات مطرح شده پاسخ داده شد.

وی تاکید کرد: برای ارتقاء مدیریت دانش و افزایش بهره وری و به روز رسانی موضوعات مربوط به نیروی انسانی و  اداری، مقرر شد این گونه کارگاه‌های آموزشی پس از این به صورت دوره ای و منظم برگزار شود.