شناسهٔ خبر: 157844 - سرویس استان‌ها

به مناسبت دهه مبارک فجر انجام شد؛

افتتاح ۷۰۰ میلیارد ریال پروژه راهداری در شهرستان ازنا

افتتاحیه به مناسبت دهه مبارک فجر طی مراسمی از پروژه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ازنا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی سپهوند امام جمعه، محمد رضا فاتحی فرماندار، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل، سجاد درگاه پور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ازنا و دیگر مسئولین شهرستانی، پروژه های راهداری شهرستان ازنا با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح شد.

ملکی صادقی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اسان لرستان درحاشیه این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر به پروژه های افتتاح شده در شهرستان ازنا اشاره کرد و اظهارداشت: در حوزه راههای روستایی آسفالت راه روستایی گلیجرد به دومنی به طول ۳ کیلومتر با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

وی ادامه داد: در حوزه راهداری تهیه و نصب ۲هزار عدد نیوجرسی در حفاظ میانی به طول ۸ کیلومتر در محور ازنا_اراک با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه کرد: همچنین روکش آسفالت راه‌های اصلی به طول ۱۰ کیلومتر با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال، بازسازی و مرمت پل طیان و راه‌های روستایی با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده در شهرستان ازنا است.