شناسهٔ خبر: 15869 - سرویس استان‌ها

اجرای مانور آمادگی طرح زمستانی در شهرستان جلفا/ نصب، بازسازی و تعمیر تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های ارتباطی شهرستان هشترود

نصب تابلوهای راهنما رئیس اداره راه و شهرسازی جلفا در آذربایجان‌شرقی از اجرای مانور آمادگی برای زمستان خبر داد، این در حالیست که به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود، برای افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی شهرستان, اقدام به نصب تابلوهای ایمنی راه با نظارت این اداره انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، ایوب کنگری رئیس اداره راه و شهرسازی جلفا گفت: اجرای مانور آمادگی برای طرح زمستانی با همکاری این اداره، پلیس راه، هلال احمر، امداد و نجات منطقه آزاد ارس، نیروی انتظامی، هنگ مرزی، راهنمایی و رانندگی و شهرداری برگزار شد.

وی افزود: با اجرای این مانور سازمان‌های مرتبط در این طرح برای فصل زمستان, آمادگی خود را برای هر گونه عملیات در پیش رو به معرض نمایش گذاشتند.

به گفته وی این مراسم با حضور نماینده فرمانداری در کمربندی جلفا برگزار شد و تمام ماشین آلات راهداری این اداره حضور فعال داشتند.

همچنین علیرضا اوشال رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود در ارتباط با عملیات نصب و تعمیر تابلوها گفت: هدف از این عملیات رفع نواقص تابلو و علائم نصب شده در راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان و همچنین بهبود وضعیت و ارتقای ایمنی در راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای است.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود افزود: نصب خطرنما، جناقی، تابلومثلث، تابلودایره، صفحه خطرنما، صفحه مسیرنما و جوشکاری مسیرنما، خطرنما، جناقی و همچنین تخریب و جمع آوری مسیرنما با پایه توسط همکاران راهداری انجام گرفته است.