شناسهٔ خبر: 15873 - سرویس استان‌ها

مدیر راهداری خراسان شمالی:

مه غلیظ گردنه اسدلی خراسان شمالی را فرا گرفت

باران مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی از وجود مه غلیظ در گردنه‌ها و ارتفاعات استان به خصوص گردنه اسدلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر گفت: وجود مه غلیظ در گردنه اسدلي باعث كاهش دید و کند شدن سرعت تردد خودروها شده است.

وی بيان كرد: هم اكنون در گردنه امين الله و دوراهي دشت شاهد بارش برف هستيم كه  اين بارش‌ها باعث لغزنده شدن جاده‌ها شده است و بقيه محورهاي استان نيز تمام ابري و ترافيك در اين محورها روان است.

مشتری تلاش راهداران را در بازگشایی محورها و برقراری امنیت در جاده‌ها بسیار با اهمیت خواند و گفت: راهداران استان با تلاش شبانه‌روزی خود نقش به سزایی در امنیت حال مسافران دارند.

وی در پایان از رانندگانی که از مسیر گردنه‌های استان عبور می‌کنند خواست حتما تجهیزات ایمنی شامل زنجير چرخ و چراغ مه شكن را به همراه داشته تا در مواقع نياز از آن استفاده کرده و نکات ایمنی را نیز رعایت کنند.

وی همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۱۴۱ از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

در پایان گزارش بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا امشب سامانه بارشی در استان مستقر خواهد بود و سبب بارش برف و باران در کلیه محورهای مواصلاتی استان خواهد شد.