شناسهٔ خبر: 159026 - سرویس استان‌ها

همزمان با اعیاد شعبانیه؛

دیدار معاونان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران

ببینید| دیدار مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با خانواده‌های شهداء، جانبازان و ایثارگران معاونان و مدیران اداره کل راه و شهرسازی خوزستان همزمان با اعیاد شعبانیه با خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(خوزستان)، محمدرضا عزیزیان، مسئول امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در این دیدار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، به مقام جانبازان سرافراز ادای احترام کرد و گفت: همواره مدیون خون شهدا هستیم و هر چه داریم از برکت خون شهدا و دعای خیر ایثارگران و جانبازان است.

وی افزود: شهدا با فداکاری و از خودگذشتگی عزت و افتخار را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و در راه حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند.

مسئول امور ایثارگران اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان، تصریح کرد: خانواده‌های معظم ایثارگران با صبر و شکیبایی خود، الگوی صبر و ایثار برای همه ما هستند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم.

 او با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم جانبازان و ایثارگران را امری مهم و وظیفه‌ای شرعی دانست و گفت: بر همه ما واجب است که در راه ادای دین به این عزیزان از هیچ امری فروگذار نکنیم و راه و سیره شهدا و جانبازان را به نسل‌های آینده بشناسانیم.

 در دیدار با خانواده شهیدان حسن حسین دناک و حسین پریان، ماندنی ذراتی، مشاور استاندار در امور ایثارگران و جمعی از مسئولین سابق اداره کل‌ راه و ترابری در معیت جمعی از جانبازان و پیشکسوتان ایثار و شهادت حضور داشتند.

در این دیدار، با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود از مقام شامخ شهدا و جانبازان تجلیل به عمل آمد.