شناسهٔ خبر: 15953 - سرویس استان‌ها

در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی با مدیر كل راه و شهرسازی یزد مطرح شد:

تجلی خصلت‌های اجتماعی، انسانی و اقتصادی در دو حوزه راه و شهرسازی/ تاکید بر حفظ باغات و توجه به طرح‌های شهری در یزد

شورا اسلامی شهر یزد اعضای شورای اسلامی شهر یزد به اتفاق شهردار و معاونین آن شهرداری با مدیر كل راه و شهرسازی استان یزد دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی یزد، اعضای شورای اسلامی شهر با ابراز تبریك به خاطر انتخاب مدیر كل راه و شهرسازی اظهار امیدواری كرد با توجه به تخصص و توانایی‌های ایشان در حوزه مدیریتی و به ویژه مدیریت شهری خواستار همكاری و تعامل با شهرداری و شورای شهر شدند، حفظ باغات و تقویت ستاد بحران و توجه خاص به طرح های شهری از جمله مواردی بود كه در این دیدار مطرح شد.

مدیر كل راه و شهرسازی استان ضمن عرض تبریك ایام و تشكر از حضور اعضای محترم شورای اسلامی شهر یزد و شهردار و معاونین ایشان توصیه کرد: در جهت تصریح درآمد شهری می بایست در كنار هم بودن را به با هم بودن تبدیل كنیم و این با هم بودن را سر لوحه كار خود قرار دهیم.

دكتر نقصان محمدی خاطر نشان كرد: ما خود را در دو بخش و دو مكان نمی‌بینیم و با مد نظر قرار دادن قوانین و مقررات به نفع مردم شریف استان باید عمل كنیم.

وی با تاكید به اینكه مجموعه راه و شهرسازی، یك مجموعه متناسب است، خاطر نشان كرد: هم در حوزه راه و هم در حوزه شهری، خصلت‌های اجتماعی، انسانی و اقتصادی وجود دارد در راه و شهر تبلور پیدا می‌كند، در راه، حركت انسانی با سرعت بالا و همراه با ایمنی مورد توجه است  و در شهر با سكون نسبی انسانی با ایمنی و آرامش هدف  می‌گیرد.

در پایان وی راه را به عنوان سرمایه ملی دانست و نسبت به نگهداری و ایمن سازی آن تاكید كرد./