شناسهٔ خبر: 160214 - سرویس استان‌ها

کاشت نهال توسط کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به مناسبت روز درختکاری

البرز همزمان با ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ روز درختکاری، کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان البرز در محوله این اداره کل چند نهال غرس کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان البرز)؛ همزمان با ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ روز درختکاری جمعی از کارکنان اداره کل و با حضور جواد سبزه‌واریها سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، مرتضی عمادی مدیر حراست، سبحان اسماعیلی سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی، عیسی دانش رئیس اداره خدمات و کارپردازی و زهرا علی اولاد مسئول امور بانوان در محوله این اداره کل چند نهال غرس کردند.

مرتضی عمادی مدیر حراست اداره کل بر لزوم ترویج فرهنگ درختکاری در بین مردم و به خصوص نسل جوان تأکید کرد و گفت: همه ما باید در حفظ و نگهداری از درختان کوشا باشیم و برای توسعه فضای سبز تلاش کنیم.

وی افزود: نیاکان ما با درختکاری سرمایه مهمی برای ما به جا گذاشتند و امیدواریم با این اقدامات ما نیز بتوانیم برای آیندگان و فرزندانمان گامی مهم برداریم.

جواد سبزه‌واریها سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی بیان کرد: کاشت نهال در روز درختکاری، اقدامی نمادین برای ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از منابع طبیعی و درختان است. امید است با کاشت و نگهداری از درختان، بتوانیم گامی در جهت حفظ این سرمایه‌های ارزشمند برداریم.