شناسهٔ خبر: 161317 - سرویس هوایی

آمادگی هواپیمایی آسمان برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی

شرکت هواپیمایی آسمان مدیرعامل هواپیمایی آسمان از آمادگی کامل این شرکت برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی خبر داد و گفت: با توجه به تقارن تعطیلات نوروز با ایام ماه مبارک رمضان، تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی آسمان، حسن قاسمی در جلسه شورای مدیران هواپیمایی آسمان که با هدف هم افزایی و هماهنگی برای خدمت رسانی به مسافران نوروزی برگزار شده بود اظهار کرد: برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی هماهنگی لازم بین بخش‌های عملیاتی شرکت هواپیمایی آسمان به عمل آمده و برنامه ریزی‌های لازم برای خدمت رسانی هرچه بهتر به مسافران نوروزی انجام شده‌است.

وی با تأکید بر اهتمام این شرکت بر ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی یادآور شد: پیش بینی‌های لازم از ماه‌ها قبل برای تسهیل سفرهای نوروزی انجام شده‌است و این شرکت آمادگی دارد نسبت به فعال سازی پروازهای فوق العاده اقدام کند. 

مدیرعامل هواپیمایی آسمان یادآور شد: با توجه به اهمیت پروازهای نوروزی، تمهیدات لازم برای اطلاع رسانی به‌موقع به مسافران اندیشیده شده‌است و امیدواریم که با به‌کارگیری همه توان و ظرفیت‌های شرکت، شایسته‌ترین خدمات را به مسافران ارائه دهیم.