شناسهٔ خبر: 16188 - سرویس استان‌ها

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با کارکنان حوزه مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل

فرزاد رستمی در نشستی صمیمی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با کارکنان حوزه مدیریت معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان، جلسه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر در ابتدا مدیر شهرسازی و معماری اداره کل به بیان مشکلات و نقاط قوت و پیشنهادات حوزه شهرسازی و معماری نمود.

سیدمهدی موسوی با اشاره به نگاه ویژه مدیرکل راه و شهرسازی به حوزه شهرسازی و معماری، گفت: امید است با توجه به اشراف و حساسیت فرزاد رستمی نسبت به این حوزه و حمایت‌های ایشان از ضوابط طرح‌های توسعه و عمران شهری، و همکاران در حوزه مدیریت شهرسازی و معماری بتوانیم همچنان راهمان را با موفقیت ادامه بدهیم.

در این جلسه که با حضور کارکنان حوزه مدیریت شهرسازی و معماری بود، مدیرکل راه و شهرسازی از عملکرد این حوزه اظهار رضایت کرد و گفت: با توجه به جایگاه خاص حوزه مدیریت شهرسازی و معماری و ارتباط مستقیم این حوزه با مردم خواستار تسریع در انجام کارها شد و به مشکلات و پیشنهادات کارکنان این حوزه گوش فرا دادند.

در پایان کارکنان حوزه معماری و شهرسازی هر کدام مشکلات خود را بیان نمودند و رسمتی با صحه صدر با پاسخگویی و بررسی مشکلات آنان پرداخت.