شناسهٔ خبر: 16256 - سرویس هوایی

رستمی اعلام کرد:

آغاز بهسازی مسیرهای دسترسی به ترمینال‌های ۱ و ۲ فرودگاه مهرآباد برای سفرهای نوروزی ۹۵

ترميتال يك فرودگاه مهرآباد مدیر کل فرودگاه مهرآباد گفت: ساماندهی مسیر دسترسی به ترمینالهای ۱و ۲ از ورودی پارکینگ و جدا سازی مسیرهای دسترسی ماشین های شخصی‌، تاکسی‌ها و سازمانها و ارگانها آغاز شد.

به  گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، علی رستمی گفت: فرودگاهها   یکی ازمراکزمهم تبادل سفر هستند که به عنوان یکی از المانهای مهم شهری باید مورد توجه خاصی قرار گیرند بر همین اساس برای افزایش حداکثر بهره‌وری ازسیستم حمل و نقل عمومی، و گردش ماشین های متردد در مقابل ترمینالهای ۱و۲ جهت تردد مسافرین و تسهیل در گردش کارآنها همواره دغدغه‌ایی بوده است که باید به آن پرداخته شود.

وی افزود: پس از بازنگری و بررسی وضعیت موجود ورودی وخروجی پارکینگ‌ها و مسیرهای دسترسی به ترمینال‌ها وشناسایی نواقص ومشکلات، برنامه‌ریزی در جهت دسترسی آسان با در نظر گرفتن ایستایی کمتر وتردد راحت در مقابل ترمینال‌ها و بهبود ارتقاء سطح کیفی خدمات در فرودگاه با نظارت مشاوران طرح جامع فرودگاه مهراباد  در دستورکار قرارگرفت.

مدیر کل فرودگاه مهرآباد افزود: این پروژه از تاریخ یکم دی ماه آغاز و باید تا قبل از نوروز ۹۵ تحویل داده شود. با انجام این پروژه دسترسی به ترمینالها آسان و ازدحام مقابل ترمینالها کاهش می‌یابد .

وی افزود: در شش ماهه دوم سال ۹۴ اقدامات قابل توجهی در خصوص ارتقاء خدمات فرودگاهی در حال انجام می باشد که قسمت مهمی از این اقدامات تا پایان سال ۹۴ انجام می شود.