شناسهٔ خبر: 163234 - سرویس استان‌ها

از ابتدای طرح نوروزی تا ۱۵ فروردین انجام شد؛

تماس بیش ازیک میلیون و۷۴۷ هزار کاربران جاده ای با سامانه ۱۴۱ مازندران

مازندران رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی۲۴ اسفند تا۱۵ فروردین بیش از یک میلیون و ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این اداره کل برقرار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ آخرین اطلاعات ترافیکی و جوی محورها، انسداد یا محدودیت تردد در محورها و سایر اطلاعاتی چون مسیر و مسافت سفر تسهیلات بین راهی موجود و غیره را به تماس گیرندگان ارائه می‌کند.

هاشمی اظهار کرد: این سامانه قابلیت دریافت، ثبت و ارائه کد پیگیری جهت شکایات مطرح شده در خصوص حمل و نقل کالا و مسافر را دارد.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران عنوان کرد: از ۲۴ اسفند الی ۱۵ فروردین سال جاری بیش از یک میلیون ۷۴۷ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ گرفته شده از این میان حدود ۳۹ هزار و ۵۴۰ تماس به‌صورت مستقیم توسط اپراتورهای سالن مانیتورینگ این اداره پاسخ داده شده و مابقی اطلاعات لازم را از طریق گزینه‌های گویای سامانه ۱۴۱ دریافت کرده‌اند.

وی تصریح‌کرد: از رانندگان و کاربران جاده‌ای محترم تقاضا داریم قبل از انجام سفر آخرین اطلاعات شرایط ترافیکی و جوی و محدودیت‌های تردد احتمالی را از سامانه ۱۴۱ دریافت کرده و بعد از آن برای سفر خود برنامه ریزی کنند.

هاشمی خاطر نشان کرد: اطلاعات جاده‌ای از طریق درگاه اینترنتی www.۱۴۱.ir و اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز قابل دسترسی و استفاده هم‌وطنان عزیز است.