شناسهٔ خبر: 16369 - سرویس استان‌ها

برگزاری جلسه شورای حمل و نقل و مسكن استان بوشهر

جلسه بوشهر جلسه شوراي حمل و نقل و مسكن استان بوشهر در سال ۹۴ با هدف بررسي مشكلات بخش حمل و نقل عمومي و ارائه گزارش عملكرد هر دستگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، رئيس شورای هماهنگي حمل و نقل و مسكن در جلسه‌ای كه در سالن جلسات اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر ساختمان شماره ۱ تشكيل شد گفت: راه زيربناي توسعه است، ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته خواستار توجه بيشتر جهت توسعه حمل و نقل هوايي و و دريايي و زيرساخت‌هاي راه و ترابري در حوزه‌هاي استان شد.

فرزاد رستمي با تاكيد بر لزوم اصلاح نقاط ضعف سال‌هاي گذشته گفت: اعضاي شوراي حمل و نقل اهتمام كامل به رفع نقاط ضعف گذشته داشته باشند و نسبت به اصلاح آن اقدامات لازم را انجام دهند.

مديركل راه و شهرسازي استان بوشهر در اين جلسه از تمامي اعضا درخواست کرد با جديت تمام پي‌گير مصوبات جلسات بوده و دستگاه‌ها در طرح‌هاي مشترك همكاري لازم را با هم داشته باشند.

در ادامه مديران كل ادارات مرتبط نسبت به توضيح عملكرد حوزه مديريتشان به ارائه گزارش پرداخته و در خصوص مسائل و مشكلات استان در زمينه حمل و نقل و مسكن بحث و بررسي شد.

گفتني است در اين جلسه اعضاي شوراي حمل و نقل استان بيان نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي خود در رابطه با نحوه خدمات دهي بهتر به مردم به ويژه كاربران جاده‌اي پرداختند.