به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)، سید عبدالهادی عبایی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان با اشاره به لزوم پاسخگویی شفاف و ارائه گزارش عملکرد دستگاه ها به مردم اظهار داشت: میز ارتباطات مردمی ادارات شهرستانی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مراجعه کنندگان در حوزههای مسکن، املاک، شهرسازی و بافت های فرسوده در مصلی های نماز جمعه در شهرهای استان تشکیل شد.
عبایی افزود: این تمهید با هدف اطلاع رسانی و تعامل مستقیم با مردم و پاسخ به سئوالات و رسیدگی به مشکلات در راستای تکریم ارباب رجوع انجام شده است.
رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان ادامه داد: بیشتر حجم مراجعان به میز خدمت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در مصلی های نماز جمعه در استان در خصوص موضوعات مسکن، املاک، شهرسازی و بازآفرینی شهری بود.