به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) محبوبه شهریاری رئیس مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان بوشهر گفت: طی سال گذشته به ۹۵ هزار و ۸۶ تماس کاربران جاده ای با مرکز مدیریت راههای استان پاسخ داده شد.
وی افزود: از این میزان تماس مردمی، ۸ هزار و ۴۹۵ تماس توسط کارشناسان این مرکز پاسخ داده شده و مابقی توسط اپراتور گویا پاسخگویی شد.
شهریاری درخصوص جمع بندی شکایت های ثبت شده در سامانه این مرکز اظهار داشت: طی یکسال گذشته بیشترین تماسها با سهم ۸۵ درصدی پیرامون وضعیت جوی و جادهای بوده و رتبه های بعدی به شکایت از مشکلات راه، حوزه بار و مسافر اختصاص داشته است.
وی در پایان یادآور شد: سامانه تلفن گویای ۱۴۱ و پایگاه اینترنتی مرکز مدیریت راهها به صورت شبانهروز پاسخگوی مسافران و کاربران جاده ای است.