شناسهٔ خبر: 16480 - سرویس استان‌ها

مديركل راه و شهرسازی استان كرمانشاه:

سازمان نظام مهندسی با مشاركت بيشتر بايد به عنوان بازوان فنی استان مطرح باشد

عبدالله بهادری مديركل راه و شهرسازي استان كرمانشاه در اولين نشست كميته تخصصي شهرسازي و اعضای نظام مهندسي استان گفت: سازمان نظام مهندسي با مشاركت بيشتر بايد به عنوان بازوان فني استان مطرح باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمانشاه، عبداله بهادري مديركل این اداره در اولين نشست كميته تخصصي شهرسازي و اعضای نظام مهندسي استان تاكيد كرد:

سازمان نظام مهندسي بايد مشاركت بيشتري در جلسات شوراي فني استان و كميسيون ماده ۵ داشته باشد و در آن به عنوان بازوان فني ايفاي نقش كند.

در اين نشست عبدالرضا غفوري مدير مسكن و ساختمان اداره كل راه و شهرسازي استان، گزارشي در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط كميته كارشناسي ذيل كميته چهارجانبه استان ارائه كرد و شرح خدمات و حق الزحمه مربوط به مهندسان شهرسازي را توضیح داد.

در ادامه، تقاضاي كميته تخصصي شهرسازي از اداره كل راه و شهرسازي استان مبني بر حمايت و سامان بخشيدن به مباحث مربوطه و بهبود محيط هاي شهر مطرح شد كه با دستور بهادري مقرر گردید موضوعات مطرح شده مجددا ارزيابي شود و پس از تعيین اولویت‌های مربوطه، موضوع در كميته چهار جانبه استان مطرح شود.