شناسهٔ خبر: 16523 - سرویس بنادر و دریانوردی

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه تأکید کرد:

ضرورت ارتقای کیفیت خدمات در پایانه مسافری دریایی بندر لنگه

محمود صابری مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه خواستار ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، "محمود صابری" در  بازدید از پایانه مسافری شرکت والفجر در بندر لنگه با بیان این مطلب افزود: ساماندهی این پایانه باید به نحو مطلوبی انجام شود تا روز به روز، کیفیت خدمات رسانی به مسافران و مردم افزایش یابد.

وی تصریح کرد: با توجه به این که پایانه مذکور اولین مکانی است که مسافران پس از ورود به این شهر ساحلی از آن تردد می کنند، لازم است با ایجاد محیط مناسب و مساعد، خدمات دهی شایسته ای به مردم صورت گیرد.

صابری ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بی منت و مناسب به مسافرانی که برای سفر به کشور امارات متحده عربی، پایانه مسافری بندر لنگه را بر می گزینند، اولویت های مورد انتظار خود را برشمرد.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه در همین رابطه تاکید کرد: به طور یقین، ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی یک پایانه مسافری، اولویت هایی است که باید به طور مستمر در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد و تمام تلاش ها بر رفع نواقص و مشکلات موجود معطوف شود./