شناسهٔ خبر: 165725 - سرویس استان‌ها

مدیر پایانه بار یزد خبر داد

 تحولات اساسی در بهسازی پایانه بار یزد با حمایت‌های سازمان راهداری

بهسازی پایانه بار یزد مدیر پایانه بار یزد گفت: در یک سال گذشته با حمایت‌های معاون حمل‌ونقل و مدیرکل پیمان و رسیدگی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور و تلاش معاونت فنی و و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، بهسازی، نوسازی و مرمت بخش‌های مختلف پایانه بار یزد در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، علیرضا مشرف از آغاز تغییر و تحولات اساسی در پایانه بار یزد در قالب ترمیم، نوسازی و بهسازی بخش‌های مختلف پایانه بار خبر داد.

مدیر پایانه بار یزد افزود: مجموعه پایانه بار یزد واقع در ۱۰ کیلومتری شهر یزد در محور کنارگذر غربی در سال ۱۳۷۳ تأسیس و در سال ۱۳۷۶ مورد بهره‌برداری کامل قرار گرفت که این مجموعه در مساحت ۴/۲۶ هکتار دارای بخش‌های تیر پارک، پارکینگ اصلی، خرده بار و سایت تجاری است.

مشرف تصریح کرد: در یک سال گذشته با نگاه ویژه حمایتی حمیدرضا شهرکی معاون حمل‌ونقل و حسین حدادزادگان مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به مجموعه پایان بار یزد، طرح‌های عمرانی متعددی با اعتباری مطلوب و با دستور مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، اجرایی شده و چندین طرح دیگر نیز در حال انجام است.

وی در بیان برخی از پروژه‌های فوق، در فاز اول به مرمت و بهسازی مسجد و نمای آن، تعویض سیستم صوت سالن‌های اعلان بار ناوگان تک، تریلی، ده چرخ و خاور، تعویض سنگ جدول پارکینگ و تیر پارک، رنگ‌آمیزی نیوجرسی ورودی پایانه، رنگ‌آمیزی سنگ جدول تیر پارک و پارکینگ، سند بلاس ساختمان‌های پایانه، تعمیر و بهسازی ساختمان اداری، بهسازی فضای سبز، ساخت آلاچیق، تعمیرات و تعویض تابلو برق‌های کل پایانه اشاره کرد.