شناسهٔ خبر: 16730 - سرویس استان‌ها

بازديد معاون استاندار بوشهر از روند تکمیل دانشكده هنر و معماری

بازدید معاون امور عمراني استانداري بوشهر از روند كاري دانشكده هنر و معماري واقع در بافت تاريخي بوشهر بازديد كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر، در اين بازديد معاون عمراني استاندار به همراه مديريت فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر از روند كاري دانشكده بازديد كرد.

معاون امور عمراني استانداري بوشهر گفت: دانشكده هنر و معماري يكي از پروژه‌هاي مهم و اولويت‌دار ما است كه تلاش ما اين است هر چه زودتر به اتمام برسد.

باستي افزود: نظر ما اين است كه اين پروژه در دهه مبارك فجر سال جاري افتتاح شود و آماده پذيرش دانشجو شود و هر چه در توان داريم و هر گونه امكاناتي كه نياز است در اختيار پيمانكار گذاشته‌ايم و خواهيم گذاشت كه اين پروژه بسيار مهم بهمن ماه افتتاح شود.

مديريت فني و اجرايي اداره كل راه و شهرسازي استان بوشهر نيز ضمن ارائه گزارش از روند اجرايي اين پروژه بيان كرد: ما به موقع درخواست‌هاي پيمانكار را اجابت كرديم و همكاران ما به ويژه مديركل محترم اين اداره كل پيگيري‌هاي خوب و مستمري در اين خصوص داشته‌اند.

حفظ اله افزود: ما هم تلاش خواهيم كرد اين پروژه هر چه زودتر به اتمام برسد و شاهد حضور دانشجوهاي هنر و معماري در اين دانشكده باشيم.