شناسهٔ خبر: 16731 - سرویس مسکن و شهرسازی

پنجمین نشست از دفتر هفتم نشست‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی:

تجربه‌های بهسازی و نوسازی مسکن در قزوین بررسی می‌شود

پوستر پنجمین نشست از دفتر هفتم سلسله نشست­‌های موضوعی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران‌ با عنوان «دستور کار ۲۱ محلی در قزوین» برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پنجمین نشست از دفتر هفتم سلسله نشست­‌های موضوعی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران‌ برگزار می‌شود.

این نشست در خصوص مروری بر تجربه‌های بهسازی و نوسازی مسکن در ایران با عنوان «دستور کار ۲۱ محلی در قزوین» در روز دوشنبه مورخ ۲۸ دی‌ماه ۹۴ از ساعت ۱۴ با سخنرانی حامد مانی‌فر و با حضور پویا علاء‌الدینی، سیامک مقدم و محمدنادر محمدزاده به عنوان اعضای پنل و مظفر صرافی به عنوان دبیر علمی نشست در محل سالن اجتماعات شرکت مادر تشکیل می‌‌شود.

پیش از این اولین نشست از دفتر هفتم سلسله نشست‌‌های موضوعی شرکت عمران و بهسازی شهری با مروری بر تجربه‌های بهسازی و نوسازی مسکن در ایران با عنوان «پروژه تنظیم مجدد زمین در اصفهان»، دومین نشست با موضوع «پروژه خانه به جای خانه در تهران»، سومین نشست با موضوع «پروژه اسکان پایا در تبریز» و چهارمین نشست ایران با عنوان «الگوی کاری گروه توسعه ایرانیان در بازآفرینی شهری» برگزار شده بود.

شرکت عمران و بهسازی شهری ایران بالاتر از میدان ونک، خیابان خدامی، پلاک ۵۱ واقع شده است./