شناسهٔ خبر: 167573 - سرویس استان‌ها

پیام تسلیت رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پی شهادت حضرت آیت‌الله رییسی و همراهانشان

پیام تسلیت رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پی شهادت حضرت آیت‌الله رییسی و همراهانشان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پی شهادت رئیس جمهور و هیأت همراه در سانحه دلخراش سقوط بالگرد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به‌گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(کرمانشاه)، متن پیام فرشید صالحی رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا»

حادثه تلخ و دلخراش سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور خدوم کشورمان و همراهانش، کشور را در ماتمی جانگداز فرو برد؛ این واقعه اندوه‌بار، فقدانی جبران‌ناپذیر برای کشور به شمار می‌رود.

حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، شیفته خدمت به محرومان بود و فارغ از همه سختی‌ها، خالصانه تمام تلاش خود را در راه اعتلای کشور عزیزمان ایران، مصروف می‌داشت. یقین داریم امروز که او را از دست داده‌ایم و ما را برای حضور در محضر خداوند تبارک و تعالی ترک کرده، نه تنها از آن خدوم جهادگر به نیکی یاد می‌کنیم بلکه مردم محروم و مستضعفی که متواضعانه به پای صحبت آنها می‌نشست و از نزدیک شاهد مجاهدت‌های بی‌وقفه او بوده‌اند، ذاکر نام نیکش خواهند بود؛ بی‌تردید آثار باقیه آن شخصیت خدمتگزار در تاریخ کشورمان ثبت خواهد شد.

اندوه بی‌پایانمان از این واقعه دردناک، قابل وصف نیست؛ مجموعه راه و شهرسازی استان کرمانشاه، فقدان جهادگر عزیز، خادم‌الرضا (ع)، شهید حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را که با سالروز ولادت ثامن الحجج (ع) مقارن شده، به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مدرم شریف ایران تسلیت می‌گوییم و از درگاه احدیت برای آن خادمان شریف، طلب رحمت واسعه الهی داریم.

فرشید صالحی. رئیس اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان کرمانشاه