شناسهٔ خبر: 168147 - سرویس استان‌ها

اولین جلسه شورای فرهنگی و سلامت اداری راه و شهرسازی گیلان برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی به منظور تعامل و همفکری اعضاء حول محور امور فرهنگی و برنامه ریزی مناسب جهت فعالیت در مناسبت‌های فرهنگی ومذهبی، شورای فرهنگی راه وشهرسازی گیلان تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گیلان)، با عنایت به لزوم برنامه ریزی و هماهنگی در راستای نیل به اهداف فرهنگی و رشد و تعالی مجموعه راه و شهرسازی وهم افزایی و اثربخشی برنامه‌ها، اولین جلسه شورای فرهنگی و سلامت اداری راه و شهرسازی استان گیلان در سال جاری با حضور مدیرکل، معاونین، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، اعضاء و دبیران شورای عفاف و حجاب، اقامه نماز و امربه معروف و نهی از منکر و سلامت اداری این اداره کل برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه گزارش فعالیت‌های فرهنگی، در خصوص برنامه‌های مختلف اداره کل در طول سال اعم از برنامه‌های مذهبی و فرهنگی و ملی ازجمله جهاد تبیین، نشست‌های فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب، برگزاری مراسم ویژه برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و اعزام کاروان مرقد امام در ایام ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و... بحث و تبادل نظر صورت گرفت و بر ادای فریضه نماز جماعت و شرکت در این امر مهم مذهبی و اجتماعی تاکید شد.

در ادامه فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل حمایت از برنامه‌های فرهنگی، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی، تعیین خط مشی‌های فرهنگی، ایجاد همکاری فعال در بین اعضا و همچنین شناخت و سازماندهی نیروهای متعهد و مستعد را از اهداف تشکیل این جلسه عنوان کرد.