شناسهٔ خبر: 168160 - سرویس استان‌ها

در کارگروه نظارت مضاعف برساخت و سازهای جنوب کرمان مطرح شد؛

کیفیت در پروژه‌ها نباید فدای سرعت شود

کارگروه نظارت رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: هر چند سرعت اجرای پروژه‌ها یک ضرورت است اما باید در نظر داشته باشیم که کیفیت نباید فدای سرعت در اجرای پروژه‌ها شود.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل راه و شهرسازی (جنوب کرمان) الهه جبالبارزی رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اظهار کرد: کارگروه نظارت مضاعف بر ساخت و سازهای این اداره کل از روند پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن جنوب کرمان بازدید به عمل آورد و بر رعایت مقررات ملی ساختمان تاکید کرد.

وی بیان کرد: بازدید از پروژه‌ها باید کیفی، مستمر و دقیق باشد و استانداردهای نظام مهندسی و همچنین مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی باید در پروژه‌ها لحاظ شود.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: در این بازدیدها پیشنهاداتی در خصوص استاندارد بتن مصرفی، مجوزهای لازم جهت احداث بچینگ در محل پروژه، استاندارد مصالح ساختمانی مصرفی از جمله میلگرد و بلوک های سقفی و نیز رعایت مقررات ملی ساختمان به عوامل اجرایی پروژه های مذکور داده شد.

بنا بر این در این کارگروه رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان به همراه رئیس اداره استاندارد و رئیس دفتر نمایندگی نظام مهندسی جیرفت حضور داشتند