شناسهٔ خبر: 168245 - سرویس ریلی

الزام مالکان واگن‌های باری به سرعت بخشی در اعزام در راه آهن هرمزگان

علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه‌آهن هرمزگان مدیرکل راه آهن هرمزگان از الزام مالکین واگن‌های باردار و خالی به تسریع در اعزام واگن‌ها برای افزایش سرعت بازرگانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: در این اداره کل برای افزایش سرعت بازرگانی، تا جایی که ممکن است از توقف واگن‌های باردار و خالی جلوگیری شده و برای تسریع در واگذاری واگن ها، لکوموتیو اختصاصی به منظور مانور قرار داده شده است. ️

وی افزود: همچنین برای افزایش سرعت تخلیه و سیر مجدد واگن ها، محوطه‌های تخلیه و بارگیری افزایش داده شده و شیفت کارکنان در مبادی تخلیه و بارگیری برای تسریع و افزایش دفعات واگذاری، اصلاح شده است. ️

به گفته نصیری برازنده؛ مالکین واگن‌های باردار و خالی را ملزم به تسریع در اعزام واگن کرده و در همین راستا اعزام قطارهای برنامه‌ای را افزایش دادیم. 

رضایت مسافران قطار از جمع شدن صف‌های فروش بلیت

️مدیرکل راه آهن هرمزگان گفت: طبق بررسی‌های میدانی صورت گرفته شده، متقاضیان رضایت حداکثری از فروش بلیت غیر حضوری داشتند و از جمع شدن صف‌های طولانی برای تهیه بلیت از آژانس‌ها ابراز رضایت کردند. وی خاطرنشان کرد: دغدغه بیشتر مسافرین، دیر اعلام شدن زمان پیش فروش بلیت قطار است.